ببینید: تصویر جدید از لادن طباطبایی و دخترش

به تازگی تصویر جدید از لادن طباطبایی و دخترش در فضای مجازی و شبکات اجتماعی به انتشار رسیده که از بازخوردهای بسیاری برخوردار شده است.

اخیرا تصویر جدیدی از لادن طباطبایی به همراه دخترش، سها تهرانی در فضای مجازی به انتشار رسیده و با بازخوردهای زیاد مواجه شده است. این عکس که به تازگی به شبکات اجتماعی راه یافته است، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

تصویر لو رفته از لادن طباطبایی در آغوش احسان کرمی

تصویر جدید از لادن طباطبایی و دخترش

سیده لادن طباطبائی، متولد ۹ اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. طباطبایی بازیگر سینمای ایران، به آمریکا مهاجرت کرده است و دلیل رفتن از ایران را بیماری دخترش عنوان نمود. دخترش به اوتیسم مبتلا است. لادن طباطبایی را خیلی‌ها با نقش‌هایی که در تلویزیون و سینما داشته می‌شناسند.

در کنار فعالیت‌های هنری، به عنوان مادر فرزندی که اختلال اوتیسم دارد، بسیار درباره اوتیسم اطلاع‌رسانی می‌کند. او به عنوان یکی از اعضای هیات امنای انجمن اوتیسم و همچنین سخنگوی این انجمن شروع به فعالیت کرد. طباطبایی حتی حالا که در ایران نیست، پیگیر وضعیت کودکان مبتلا به اوتیسم در ایران و بهبود وضعیت برای آن‌هاست.

تصویر جدید از لادن طباطبایی و دخترش
عکس جدید از لادن و دخترش, عکس دختر لادن طباطبایی, عکس سها دختر لادن طباطبایی

عکس سها دختر لادن طباطبایی

در ادامه می‌توانید عکس سها دختر لادن طباطبایی را ببینید:

عکس جدید از لادن و دخترش, عکس دختر لادن طباطبایی, عکس سها دختر لادن طباطبایی

طباطبایی همچنین گفت اخبار کودکان دارای اوتیسم که مورد آزار قرار گرفته‌اند را پیگیری می‌کند و در جریان و پیگیر شکایت خانواده‌های آنها برای حمایت از این کودکان هست؛ کودکانی که به گفته او وقایع اطرافشان را به خوبی درک می‌کنند و متوجه آزارها می‌شوند؛ اما سکوت می‌کنند.

وی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد. او تا کنون موفق به دریافت جوایز متعدد در سینما و تئاتر شده‌است. در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ لادن طباطبایی در برنامه هفت اعلام کرد که قصد دارد برای همیشه از سینما و تلویزیون خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید:

استوری لادن طباطبایی علیه مهدی فخیم زاده

عکس جدید از لادن و دخترش

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصویر جدید از لادن طباطبایی و دخترش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *