استایل جذاب مهراوه شریفی نیا کولاک کرد! +[مهراوه شریفی نیا و تبلیغ شکلات نوتلا]

عکسی از تیپ جنجالی مهراوه شریفی نیا در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است، که خانم بازیگر با رنگ جذاب آبی استایل خود را ست کرده است.

به تازگی تصویری از مهراوه شریفی نیا بازیگر خوب ایرانی با توپ و لباس مسی منتشر شده است که به شدت ترند شد. در ادامه مطلب با خبر تیپ جدید مهراوه شریفی نیا همراه ما بمانید.

تیپ جنجالی مهراوه شریفی نیا

عکس جدید مهراوه شریفی نیا

به گزارش منابع خبری:

اخیرا مهراوه شریفی نیا عکسی از خود با یک توپ و لباس مسی در صفحه شخصی اش منتشر کرده است که بازتاب فراوانی داشت. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس مهراوه شریفی نیا را مشاهده کنید:

تیپ جنجالی مهراوه شریفی نیا 
تیپ جنجالی مهراوه شریفی نیا

بیشتر بخوانید:

ویدیویی از نوازندگی پیانو مهراوه شریفی نیا

ببینید : قصر دیدنی مهراوه شریفی‌ نیا در خارج از کشور [+عکس]

مهراوه شریفی نیا و تبلیغ شکلات نوتلا

گویا مدل تبلیغاتی شدن مهراوه شریفی نیا برای شکلات نوتلا بسیار حاشیه ساز شده که در حال صبحانه خوردنش بر روی میز گرفته شده است. در ادامه تصویری از تبلیغات مهراوه شریفی نیا از شکلات صبحانه خواهید دید.

مهراوه شریفی نیا و تبلیغ شکلات نوتلا
تبلیغات مهراوه شریفی نیا از شکلات صبحانه

مهراوه شریفی نیا با انتشار عکسی بر روی میز صبحانه و چهره جدیدش غوغا کرد. مهراوه شریفی نیا با انتشار یک عکس اینستاگرامش را بروز کرد. مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است.

مهراوه شریفی نیا از کودکی کار خود را در بازیگری آغاز کرده است. مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران است. مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا شریفی نیا است.

مدل تبلیغاتی شدن مهراوه شریفی نیا برای شکلات نوتلا

در ادامه می‌توانید تصویری از کشف حجاب مهراوه شریفی نیا و تبلیغ نوتلا را ببینید:

مهراوه شریفی نیا و تبلیغ شکلات نوتلا
مدل تبلیغاتی شدن مهراوه شریفی نیا برای شکلات نوتلا

همچنین او در کنار بازیگری یک نوازنده حرفه‌ای پیانو می‌باشد. وی دیپلم ریاضی فیزیک داشته و در دانشگاه یک ترم کارگردانی سینما خوانده؛؛ اما از ادامه این رشته انصراف داد و در رشته موسیقی مدرک لیسانس گرفته است. او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است و خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا است.

مهراوه یک پرسپولیسی دو آتیشه است، بانوی پرسپولیسی که در جنگ زرگری و کر ی خانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و هر استقلالی جرات کل کل با او را ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تیپ جنجالی مهراوه شریفی نیا  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *