گریه های نسرین مقانلو بر سر مزار پسرش در بهشت زهرا + ویدیو

نسرین مقانلو از بازیگران معروف سینما و تلویزیون می باشد که چند ماه پیش پسرش را از دست داد. گریه های نسرین مقانلو بر سر مزار پسرش اشک همه را در آورد.

نسرین مقانلو بازیگر محبوب ایرانی که چند ماهیست در غم از دست دادن پسرش عرشیا به سوگ نشسته، با انتشار یک عکس از پسرش در روز زن دل مردم را خون کرد.

گریه های نسرین مقانلو بر سر مزار پسرش

علت مرگ عرشیا پسر نسرین مقانلو چه بود؟

ببینید: تصویری غم انگیز از نسرین مقانلو بر سر مزار پسرش [+عکس]

رشیا پسر نسرین مقانلو از مدتی قبل در امریکا تحت درمان بوده و روز حادثه بعد از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خواب رفته است. اما دقایقی بعد وقتی مادرش به داخل اتاق رفت متوجه شد او دچار حالت تهوع شده و حال خوبی ندارد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران راهی خانه او شدند بعد از معاینه اولیه دریافتند وی جان باخته است. بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی را علت مرگ پسر ۲۶ ساله اعلام کردند. با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، بررسی نمونه‌ها از سوی متخصصان تشخیص هویت، تحقیق از خانواده ارشیا، بررسی سوابق بیماری و پرونده بالینی او را صادر کرد.

گریه های نسرین مقانلو بر سر مزار پسرش
بیتابی نسرین مقانلو برای پسرش

نسرین مقانلو بعد از فوت پسرش حال خوبی ندارد و بعد از مرگ عرشیا در اینستاگرام خود فعال تر شده و دلتنگی اش را با عکس ها و فیلم های پسرش نشان می دهد.

استوری پر از غم نسرین مقانلو برای پسرش

نسرین مقانلو بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ است وی هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است. نسرین مقانلو پس از ایفای نقش در سریال مسافری از هند به شهرت رسید. نسرین مقانلو به علت فوت فرزندش این روزها جز بازیگران صدر اخبار در فضای مجازی است.

فیلم گریه های نسرین مقانلو بر سر مزار ارشیا

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *