افشای هویت تروریست دستگیر شده در حمله تروریستی امروز در شاهچراغ

همزمان با انتشار تصویری از تروریست حمله تروریستی جدید در شاهچراغ امروز، هویت تروریست دستگیر شده امروز در شاهچراغ افشا شد. تصویر را ببینید.

هویت تروریست دستگیر شده امروز در شاهچراغ

تروریست ها در حمله امروز به شاهچراغ دو نفر بودند؛ یکی از آنها دستگیر شده و دیگری فعلا متواری است. در عملیات تروریستی امروز در شاهچراغ شیراز تعداد تروریست‌ها دو نفر بوده‌اند که تلاش کرده‌اند از باب المهدی وارد حرم شوند.

برخی منابع این عکس را به عنوان اولین تصویر از تروریست دستگیر شده امروز منتشر کردند:

منابع رسمی این موضوع را تایید یارنکردن

حمله تروریستی جدید در شاهچراغ
حمله تروریستی جدید در شاهچراغ

ساعاتی پیش دو فرد مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته است که با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می‌شوند. ارگان اطلاع رسانی دولت درباره تعداد کشته‌ها و زخمی‌های این حادثه نوشت:

به گفته یک منبع آگاه در پی حمله تروریستی دو مهاجم مسلح به حرم مطهر شاهچراغ تا کنون ۴ نفر به شهادت رسیده‌اند.

این تروریست‌ها در ادامه به سمت افراد حاضر در ورودی تیراندازی می‌کنند. یکی از تروریست‌ها تاکنون دستگیر شده و فرد دیگر فعلاً متواری است.

نخستین حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز درعصر ۴ آبان ۱۴۰۱ رخ داد. در نتیجه این حمله ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. ساعتی پس از این حمله، داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را پذیرفت. تروریست ها با خودروی پژو به سمت حرم شاهچراغ رفتند و از در ۹ دی وارد شدند و خادم‌ها و زوار آن ورودی را به رگبار بستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *