تفاوت ظاهر جونا هیل بعد از اتهام به آزار جنسی

جدیدا خبری با موضوع تفاوت ظاهر جونا هیل بعد از اتهام به آزار جنسی منتشر شده است که بازخورد وسیعی میان کاربران فضای مجازی داشته است.

تغییر ظاهر دادن حونا هیل بازیگر و فیلم‌ساز آمریکایی بعد از متهم شدن به آزار جنسی و همچنین بدرفتاری در ادامه مطالب بیشتری خواهبد خواند. او برای مانیبال و گرگ وال استریت نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌ است.

تفاوت ظاهر جونا هیل بعد از اتهام به آزار جنسی

تغییر ظاهر جونا هیل

هیل در فهرست پردرآمدترین بازیگران مجلهٔ فوربز از ژوئن 2014 تا ژوئن 2015 با 16 میلیون دلار در رتبه 28 قرار گرفت. او در نقش فیلم‌نامه‌های چندین فیلم از جمله خیابان جامپ 21، خیابان جامپ 2022، سوسیس پارتی و چرا او؟ مشارکت داشته‌ است.

هیل در 20 دسامبر 1983 در خانواده‌ای یهودی در لس‌آنجلس زاده شد. در 2002 وارد کالج بارد شد و بعدها در نیو اوسکل و دانشگاه کلرادو بولدر تحصیل کرد. او برادر بزرگتر بنی فلداستین است. این دو برادر بزرگتری هم داشتند که مدیر موسیقی رابین تیک و مارون 5 بود و در چهل سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید:

ببینید : تصویری از لاغر شدن جونا هیل 

عکس علی عظیمی و پگاه آهنگرانی در کنار یکدیگر 

تفاوت ظاهر جونا هیل بعد از اتهام به آزار جنسی
تفاوت ظاهر جونا هیل بعد از اتهام به آزار جنسی

عوض شدن استایل جونا هیل

هیل در سال 2013 در فیلم کمدی سیاه گرگ وال استریت به بازی پرداخت. و برای بازی در این فیلم برای دومین بار نامزد جایزه اسکار شد. وی در گفتگویی با هوارد استرن در 21 ژانویه 2014 گفت که برای بازی در این فیلم فقط 60,000 دلار دریافت کرده‌است.

او در همان مصاحبه افزود که در آن برهه به پول اهمیتی نمی‌داده چون برای بازی در یک نقش در یکی از فیلم‌های اسکورسیزی حاضر بوده هر کاری در جهان انجام دهد.

جونا هیل در لس آنجلس متولد و بزرگ شد. او پسر شارون فلدشتاین با نام خانوادگی چالکین، طراح مد و طراح لباس، و ریچارد فلدشتاین، حسابدار تور (Guns N’ Roses) است. جونا همینطور برادر مدیر موسیقی جردن فلدشتاین است. او از مدرسه (Crossroads) در سانتا مونیکا فارغ التحصیل شد و برای تحصیل در رشته نمایش به مدرسه ای در نیویورک رفت.

تفاوت ظاهر جونا هیل بعد از اتهام به آزار جنسی
عوض شدن استایل جونا هیل

زمانی که در کالج نیویورک بود شروع به نوشتن و بازی در نمایشنامه هتب کرد و توانست خود را با داستین هافمن معرفی کند و از طریق او برای اولین نقش سینمایی خود در فیلم (Heart Huckabees) تست بازیگری دریافت کرد.

نقش‌آفرینی اخیر جونا هیل در فیلم بالا رو نگاه نکن اثر آدام مک‌کی، پس از غیبت کوتاه او در سینما، یادآور استعداد این بازیگر است. او نه تنها یک بازیگر کمدی بزرگ، بلکه یک بازیگر درام با استعداد است. هیل دو نامزدی اسکار به نام خود دارد و این افتخاری است که بسیاری از بازیگران، از آن محروم هستند.

تغییر ظاهر جونا هیل

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تفاوت ظاهر جونا هیل بعد از اتهام به آزار جنسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *