جزئیاتی از دنباله کنسل شده فیلم هالک شگفت‌انگیز

اخیرا خبری با موضوع جزئیاتی از دنباله کنسل شده فیلم هالک شگفت‌انگیز به انتشار رسیده است که در میان کاربران فضای مجازی بازخورد زیادی داشته است.

کارگردان The Incredible Hulk گفت: می‌خواستیم در دنباله کنسل شده فیلم هالک قرمز و خاکستری را معرفی کنیم مارول دنباله «هالک شگفت‌انگیز» به کارگردانی «لویی لتریه» را کنسل کرد.

جزئیاتی از دنباله کنسل شده فیلم هالک

لغو شدن فیلم Hulk

این فیلمساز در گفتگویی با کامیک‌بوک از دنباله لغو شده هالک شگفت‌انگیز با بازی ادوارد نورتن یاد کرده و می‌گوید: یک دنباله کامل بود. هالک خاکستری و هالک قرمز در آن بود برای چیزهای خیلی خوبی برنامه‌ریزی کرده بودیم.

شخصیت هالک خاکستری در کتاب‌های کامیک مارول نسخه جهش‌یافته‌ای از بروس بنر و در مقایسه با هالک هوشمند (Smart Hulk) دنیای سینمایی مارول بسیار جدی‌تر است.

بیشتر بخوانید:

7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس

بهترین کمیک های شی هالک

جزئیاتی از دنباله کنسل شده فیلم هالک
جزئیاتی از دنباله کنسل شده فیلم هالک

کنسل شدن فیلم هالک شگفت انگیز

لتریه می‌گوید:‌ هالک در دنیای مارول شخصیت پیچیده‌ای است. دوست دارید هالک اولیه را ببینید هالک خشمگین. اما از طرفی با هالک خاکستری و هالک هوشمند کمی از آن کاسته می‌شود و کمی بچگانه‌تر می‌شود.

ادوارد نورتن در سال 2008 نقش هالک شگفت‌انگیز را برای مارول ایفا کرد ولی مارک رافلو در فیلم‌های بعدی مارول جانشین او شد و در سریال شی هالک (She-Hulk) پلتفرم استریم دیزنی نقش‌آفرینی کرد.

لیو تایلر که در فیلم هالک شگفت‌انگیز لتریه نقش بتی راس دوست دختر بروس بنر را بازی کرده، قرار است در کاپیتان آمریکا 4 (Captain America: New World Order) بازگردد. آنتونی مکی، هریسون فورد، شیرا هاس، تیم بلیک نلسون، دنی رامیرز و کارل لاملی دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

جزئیاتی از دنباله کنسل شده فیلم هالک
کنسل شدن فیلم هالک شگفت انگیز
هالک شگفت‌انگیز با بودجه 150 میلیون دلاری ساخته شد و 264.8 میلیون دلار فروخت.
هالک فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی انگ لی محصول سال 2003 آمریکا است که بر اساس شخصیتی خیالی به همین نام از شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است. از بازیگران اصلی آن می‌توان به اریک بانا، جنیفر کانلی، سام الیوت، نیک نولتی و جاش لوکاس اشاره کرد. این فیلم با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد.

لغو شدن فیلم Hulk

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جزئیاتی از دنباله کنسل شده فیلم هالک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *