باران کوثری لیلا فروهر شد | باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد با چهره لیلا فروهر

باران کوثری از بازیگران معروف و زیبای ایرانی می باشد که این روز ها در نقش فروغ فرخزاد بازی می کند. خبر« باران کوثری لیلا فروهر شد» تیتر جدید رسانه ها شد.

از شب گذشته تصاویری از فیلم « رگ‌های آبی فروغ فرخزاد» به کارگردانی جهانگیر کوثری با بازی باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد منتشر شده است. در عکس منتشر شده از باران کوثری، بازیگر زیبا، خیلی شبیه عکس جوانی لیلا فروهر است.

باران کوثری لیلا فروهر شد

باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد با چهره لیلا فروهر

از شب گذشته تصاویری از فیلم « رگ‌های آبی فروغ فرخزاد» به کارگردانی جهانگیر کوثری با بازی باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد منتشر شده است. باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. باران کوثری بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. باران کوثری نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است.کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده‌است. باران کوثری در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.

باران کوثری لیلا فروهر شد
باران کوثری در چهره لیلا فروهر

در همین زمینه رضا صائمی خبرنگار معروف در اینستاگرام نوشت:

«باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد!… حتی اگر بتواند نقش را حذف کند، تصور حضور باران در نقش فروغ قانع کننده نیست… همه چیز ربطی به استعداد بازیگر نداره، چهره بازیگر هم شرطه که شخصیت با چهره اش باشه… باران کوثری حتی با گریم هم شبیه فروغ نیست… بیشتر شبیه لیلا فروهر است تا فروغ فرخزاد… دقیقاً برعکس بازی او در نقش پروین اعتصامی در « شبکه مخفی زنان» شباهتی بین آنها وجود دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *