کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند از نگاه سایت فیگار

کمپانی دی سی همچنین کمیک های ژانر ترسناک را برای هوادارن خود خلق کرده است. در ادامه می خواهیم کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند معرفی کنیم.

کمیک‌های دارک‌تر DC که مملو از رمز و رازهای جذاب و بدی‌های وحشتناک هستند، می‌توانند بسیار هیجان انگیز در دنیای DCU باشند که در اینجا قرار است کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند را معرفی کنیم. برنامه های جیمز گان و پیتر سافران برای دوران خدایان و هیولاهای DCU هنوز تا به نتیجه رسیدن فاصله زیادی دارد و داستان‌های زیادی برای اقتباس دادن به فیلم های دنیای جدید دی سی آماده هستند. ترس برای هر داستان هیولایی خوب و ضروری است که با رشد ژانر فیلم ابرقهرمانی برای پر کردن فضایی که به آن داده شده، تنها امید آن سازگاری و شکل‌گیری فرم‌های جدید برای آنها خواهد بود.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند

  • ترسناک ترین کمیک های دی سی که میتوانند فیلم خوبی داشته باشند

در ادامه قرار است چند تا از کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند
کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند

فیلم‌های ترسناک با حضور ابرقهرمان‌ها تقریباً معمولی هستند، با Multiverse of Madness و The Batman هر دو به برقراری ارتباط با داستان‌های ترسناک از فیلم و کمیک هستند. حتی فلاپ‌هایی مانند Morbius به کشف این که چه چیزهایی روی صفحه بزرگ نمایش طرفدار دارند و چه چیزهایی بازخوردی ندارند کمک می‌کنند. حال می‌خواهیم کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند را بررسی کنیم.

All-Star Comics Vol.1

کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند
کمیک های برتر ژانر ترسناک دی سی که فیلم خوبی میتوان از روی آنها ساخت

برخی از نمادین‌ترین فیلم‌های ترسناک در تمام دوران‌ها عمدتاً با جذابیت کمپینی‌شان کنار می‌آیند. کتاب‌های مصور با لباس‌های روشن و نقشه‌های خارق‌العاده‌شان، سابقه‌ی مشابهی از کمپینگ را دارند و پر از هیولاهای بسیار مسخره هستند. فراتر از کمیک‌های ترسناک قدیمی عصر طلایی، تیم‌هایی مانند انجمن عدالت آمریکا با شیطان‌هایی مانند Gentleman Ghost، Solomon Grundy و  در دهه 40 با هیولاهایی روبرو شدند. کمیک All-Star می‌تواند جزء ترسناک ترین کمیک های دی سی که میتوانند فیلم خوبی داشته باشند قرار گیرد و برای مرحله Gods and Monsters DCU تبلیغاتی ایجاد کند.

House Of Mystery Vol.1 & House Of Secrets Vol.1

کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند
جذاب ترین کمیک های ترسناک دی سی که فیلم خوبی خواهند شد

دوران طلایی و نقره‌ای کمیک‌های دی‌سی گنجینه‌ای از داستان‌های ترسناک است که جزء کمیک های برتر ژانر ترسناک دی سی که فیلم خوبی میتوان از روی آنها ساخت ، قرار می‌گیرد. در حالی که خان‌های پر رمز راز در فیلم “مرد شنی” نتفلیکس ظاهر شده‌اند، داستان‌های آن‌ها ناگفته باقی مانده است. عناوینی مانند Ghosts  Flinch و حتی Detective Comics، ریشه عمیقی در داستان‌های جنایی، ماوراء الطبیعه و هر چیز دیگری که در شب اتفاق می‌افتد، دارند. اگر دی سی می‌خواهد عصر جدیدی از هیولاهای سینمایی را آغاز کند، ارائه مردان ماهی حواس پرت و سازهای خالی از سکنه که منجر به موفقیت آنها شد، روشی تاثیرگذار برای انجام این کار خواهد بود.

Forever Evil

کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند
کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند

برای همیشه شر جف جانز که توسط دیوید فینچ به تصویر کشیده شده است، هیچ ارواح، غول یا اجنه ندارد. چیزی که Forever Evil را ترسناک می‌کند، احساس ناامیدی مطلق است که با ناپدید شدن محافظان زمین به وجود می‌آید. Evil Justice Leagues قبلا در انیمیشن‌ها ظاهر شده‌اند؛ اما Crime Syndicate در این مجموعه تاریک است. بیشتر بازیگران کلیدی مربوط به فیلم‌های اخیر دی‌ سی هستند و فیلم‌های ترسناک فراوانند. بیزارو در ظاهر، گفتار و اعتقاد مستقیماً مانند فرانکنشتاین است. در همین حال، Deathstorm یک اسکلت متحرک و شعله ور می‌باشد. یک فیلم لایو اکشن می‌تواند یادآور برنامه‌ریزی شده دیوید یارووسکی جهان برایتبرن روی زمین از پاکسازی باشد.

The Demon Vol.3

کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند
ترسناک ترین کمیک های دی سی که میتوانند فیلم خوبی داشته باشند

شیطان اصلی جک کربی، اتریگان، از سال 1972 به تجارت شیطان پرداخته است. انسانیت جیسون بلاد، این دو را تبدیل به یک ضدقهرمان شیطانی برای اعصار کرده است. به غیر از حضور در یک یا دو انیمیشن، آن‌ها هرگز او را از صفحات خارج نکرده‌اند. اجرای اصلی کربی در The Demon به ایجاد وحشت در کمیک‌های ابرقهرمانی کمک کرد و قسمت دوم مت واگنر به کاوش عمیق ‌تر در افسانه آرتوریان پرداخت. سومین قسمت از شیطان، ساخته گارث انیس و جان مک کریا، بهترین فیلم برای مخاطبان ترسناک مدرن خواهد بود. این وحشیانه، خنده دار، خزنده و روانگردان است که منشا شیطان را در یک سفر بد مکر و جادو کشف می‌کند.

Blackest Night & DCeased

کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند
کمیک های برتر ژانر ترسناک دی سی که فیلم خوبی میتوان از روی آنها ساخت

در یک دهه و نیم گذشته، قهرمانان و تبهکاران دی سی با دو شیوع مجزای زامبی مواجه شده‌اند و جذاب ترین کمیک های ترسناک دی سی که فیلم خوبی خواهند شد را خلق کرده‌اند. Blackest Night شاهد برخاستن شخصیت‌هایی بود که مدت‌ها مرده بودند تا از متحدان سابق خود تغذیه کنند، در حالی که رویداد اخیر DCeased نمایی از قدرت معادله ضد زندگی را نشان داد. Darkseid اخیراً در بازی Justice League زک اسنایدر روی پرده ظاهر شد، بنابراین اگر DCEU نمی‌خواست وارد حالت بحران شود، سناریوی دوم برای یک فیلم زامبی امکان پذیرتر به نظر می‌رسید. آنچه محتمل‌تر است، یک ویژگی متحرک از هر دو یا هر دو داستان است.

تاریک ترین کارهای فانوس سبز در تاریخ دی سی

Deadman Vol. 2

کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند
جذاب ترین کمیک های ترسناک دی سی که فیلم خوبی خواهند شد

در کنار کاسپر، مرد مرده دوستانه‌ترین روح اطراف در دنیای دی سی است. مطمئناً او کنترل بدن افراد ناآگاه را به دست می‌گیرد و گاهی اوقات آن‌ها را به سمت خشونت هدایت می‌کند؛ اما داستان غم انگیز او و نفرین ناشی از آن بدتر از مرگ است. فقط هوشیاری و خوبی بوستون به او اجازه داده تا از ارواح تازه مرده در زندگی پس از مرگ استقبال کند و با قهرمانان دیگر کار کند. یک فیلم Deadman می‌تواند به طور کامل ژانر ابرقهرمانی را زیر و رو کند.

او پنج سریال انفرادی دارد که جزء ترسناک ترین کمیک های دی سی که میتوانند فیلم خوبی داشته باشند ، قرار گرفته و بیشتر آن‌ها منشا وجود آن را در چند شماره اولشان خلاصه می‌کنند. با این حال، Deadman Vol. 2 (نوشته شده توسط اندرو هلفر با هنر خوزه لوئیس گارسیا لوپز) فراتر و عمیق‌تر به ریشه‌های برند می‌رود. این فیلم می‌تواند با تمرکز بر برادر بوستون، کلیولند شروع شود، سپس خود را به عنوان یک حماسه ابرقهرمانی ماوراء الطبیعه نشان دهد.

Animal Man Vol. 1

کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند
کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند

چه از موریسون و چه لمیر، یک فیلم Animal Man می‌تواند شامل برخی از عناصر ترسناک قاتل باشد. بادی خیلی دوست دارد یک مرد خانواده باشد؛ اما سختی‌هایی که همسر و فرزندانش تحمل می‌کنند عمیق تر از ابرشرورها یا موجودات جهانی مرگ و زوال است. فیلم Swamp Thing که به عنوان بخشی از فاز Gods and Monsters برنامه ریزی شده ممکن است در را برای نگهبان قرمز باز کند. در حالی که بادی مجبور نیست نگهبان باشد، جایگاه خانواده او در طرح بزرگ همه چیز و وحشت بدنی ناشی از دگرگونی‌های او، اگر درست انجام شود، زمینه را برای یک فیلم شگفت انگیز فراهم می‌کند.

American Vampire

کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند
ترسناک ترین کمیک های دی سی که میتوانند فیلم خوبی داشته باشند

مرحله خدایان و هیولاها تا زمانی که خون آشام‌ها وجود نداشته باشند کامل نخواهد شد. آن‌ها تبهکاران ترسناک کلاسیک هستند و قهرمانان بی شماری طعمه آن‌ها در داستان‌های Elseworlds یا نبردهای عرفانی نزدیک هالووین شده ان ‌د. خون آشام آمریکایی اسکات اسنایدر که توسط رافائل آلبوکرک به تصویر کشیده شده است، می‌تواند چیزی متفاوت باشد. کتاب‌های مصور رسانه‌ای هستند که همیشه در حال رشد بوده و ابرقهرمانان تنها شخصیت‌هایی نیستند که زندگی غنی بین صفحات خود دارند. American Vampire داستان جمعیت خون آشام‌های پنهان جهان را از طریق زندگی و عاشقانه‌های آن‌ها در دوره های مختلف تاریخ آمریکا روایت می‌کند. در حالی که به احتمال زیاد به بقیه DCU متصل نمی‌شود، این مجموعه یک گلچین ترسناک فوق العاده خواهد ساخت.

American VampireAmerican Freak: A Tale of The Un-Men

کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند
کمیک های برتر ژانر ترسناک دی سی که فیلم خوبی میتوان از روی آنها ساخت

گاهی اوقات، یک تیم خلاق گرد هم می‌آیند تا یک مجموعه موجود یا شخصیت پشتیبانی را ارتقا دهند. کمیک American Freak: A Tale of The Un-Men اثر دیو لوپره که می‌تواند جزء کمیک های برتر ژانر ترسناک دی سی که فیلم خوبی میتوان از روی آنها ساخت ، قرار گیرد که توسط وینس لاک به تصویر کشیده شده است. با برداشتن Un-Men از جایی که Swamp Thing آن‌ها را رها کرد، مینی سریال به همان اندازه که تاریک است اکتشافی است. مانند بسیاری از عناوین ورتیگو، American Freak به موضوعات بالغ بستگی دارد.

دیمین کین می‌آموزد که از دودمان موجوداتی است که بدون اراده آزاد خلق شده‌اند. یک اقتباس سینمایی خوب است که تحول کافکیایی کین را با تمام جزئیات ناراحت‌کننده‌اش در بر بگیرد. داستان زیربنایی به طور بالقوه می تواند تغییر کند تا مخاطبان خود را گسترده‌تر کند؛ اما پایان آن طوری که نوشته شده است به خوبی در یک تریلر هیجان انگیز و دراماتیک قرار می‌گیرد.

معرفی بهترین کمیک های ورتیگو

The Nice House On The Lake

کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند
جذاب ترین کمیک های ترسناک دی سی که فیلم خوبی خواهند شد

The Nice House On The Lake اثر جیمز تینیون چهارم، با هنری از آلوارو مارتینز بوئنو، یک کلاسیک ترسناک فوری است. این مجموعه بر اساس یک فیلم ترسناک محبوب است که به داستان‌های عامیانه مسافرانی که در مکان‌های ناشناخته توقف می‌کنند بازمی‌گردد. احتمالاً یک اقتباس سینمایی نیز همین موفقیت را خواهد داشت زیرا این کمیک جزء جذاب ترین کمیک های ترسناک دی سی که فیلم خوبی خواهند شد ، قرار گرفته است.

فیلم به همان اندازه که به نویسندگی، کارگردانی و تولید بستگی دارد، به انتخاب بازیگران نیز بستگی دارد. The Nice House On The Lake تقریباً می‌تواند یک فیلم گروهی باشد؛ اما وقتی سرها شروع به چرخیدن کنند، مطمئناً تبدیل به یک فیلم ماوراء الطبیعه خواهد شد که در یک راز وهم‌آور پیچیده شده است. محیط مدرن آن سازگاری را آسان‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کمیک های ترسناک دی سی که میتوانند فیلم خوبی شوند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

کدام یک از قهرمانان معروف در کمیک های ترسناک دی سی دست به کارهای شرورانه ای می‌زنند؟

سوپر من و گرین لنتر جزئ کسانی هستند که در این لیست هستند که هم میتوانند به عنوان فیلمی ترسناک و تاریک و هم به عنوان شرور ترین قهرمانان به آن‌ها اشاره کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *