نوشتن کتاب شعر توسط مگان فاکس

اخیرا خبری تحت عنوان نوشتن کتاب شعر توسط مگان فاکس به انتشار رسیده است که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشته است.

مگان فاکس می‌گوید یک کتاب شعر درباره پسران زیبای خطرناک منتشر خواهد کرد. این کتاب 192 صفحه‌ای با موضوع پسران زیبا زهرآگین‌اند (Pretty Boys are Poisonous) که قرار است 7 نوامبر به انتشار برسد از بیش از 70 شعر غمناک و تلخ تشکیل شده است.

نوشتن کتاب شعر توسط مگان فاکس

کتاب شعر 192 صفحه‌ای فاکس

فاکس سه‌شنبه همین هفته در اینستاگرام نوشت: این اشعار در تلاش برای از بیت بردن بیماری‌ای نوشته شده که به دلیل سکوت در من ریشه دارد. تمام عمر اسرار مردان را حفظ کرده‌ام، از بار سنگین گناهان آن‌ها بدنم به درد آمده است.

آزادی من در این صفحات زنده است، و امید داررم که سخن من بتواند انگیزه‌بخش دیگران باشد تا خوشبختی و هویت خود را به واسطه استفاده از جایگاهشان برای رسم آنچه در تاریکی دفن کرده‌اند، اما فراموش نه، پس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت مگان فاکس از سیاستمدار جمهوری خواه

نقد فیلم Till Death (تا زمان مرگ 2021)

نوشتن کتاب شعر توسط مگان فاکس
نوشتن کتاب شعر توسط مگان فاکس

کتاب شعر مگان فاکس

فاکس در سال 2010 با برایان آستین گرین بازیگر 90210 ازدواج کرد و از او سه فرزند به دنیا آورد. این زوج در سال 2020 پس از ده سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند و طلاقشان را فوریه 2020 نهایی کردند. فاکس ژانویه سال 2022 با ماشین گان کلی وارد رابطه شد.

بازیگر تبدیل‌شوندگان (Transformers) و بدن جنیفر (Jennifer’s Body) آوریل سال گذشته به گلمور بریتانیا گفته بود که او و کلی برای مقاصد مذهبی خون یکدیگر را می‌نوشند: مدیریت‌شده است.

یعنی می‌گوییم: بیا چند قطره خون یکدیگر را بریزیم و بنوشیمش. (کلی) بسیار بی‌پرواتر و بی‌قرارتر و بی‌اصول‌تر است و می‌خواهد سینه‌اش را با شیشه شکسته زخم کند و می‌گوید: روحم را تسخیر کن.

نوشتن کتاب شعر توسط مگان فاکس
کتاب شعر مگان فاکس

مگان بازیگر و مدل آمریکایی است. او حرفه بازیگری خود را از سال 2001 با چند نقش فرعی در چند فیلم و سریال آغاز کرد. فاکس با بازی در نقش میکائلا بانس در فیلم اکشن پرفروش تبدیل‌شوندگان 2007 به شهرت جهانی رسید. او این نقش را در دنباله فیلم، تبدیل‌شوندگان: انتقام فالن 2009 تکرار کرد.

وی نقش اپریل اونیل را در فیلم اکشن ابرقهرمانی لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته 2014 و دنباله آن لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها 2016 بازی کرد. فاکس همچنین در پنجمین و ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی دختر جدید در نقش ریگان لوکاس بازی کرد.

کتاب شعر 192 صفحه‌ای فاکس

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نوشتن کتاب شعر توسط مگان فاکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *