کارگردان مرد عنکبوتی توضیح می‌دهد که No Way Home در واقع یک داستان اصلی است

به تازگی با انتشار اخباری داستان اصلی بودن No Way Home در مجلات خارجی و فضای مجازی تایید شد که بازخوردهای بسیاری داشته است.

جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home تایید کرد که این سه دنباله به عنوان داستان اصلی پیتر پارکر به کارگردانی تام هالند در نظر گرفته شده است. بسیاری از طرفداران مشکوک بودند که Spider-Man: No Way Home به عنوان داستان اصلی پیتر پارکر تام هالند تصور می‌شد و کارگردان جان واتس اکنون تأیید کرده است که این فرضیات درست است.

داستان اصلی بودن No Way Home

با استناد به نوشته‌ای در Spider-Man: No Way Home – The Art of the Movie، سازنده فیلم توضیح داد که در حالی که هر دو فیلم بازگشت به خانه و دور از خانه به عنوان فصل‌های سرگرم کننده در زندگی Spidey از دنیای سینمایی مارول عمل می‌کنند، No Way Home واقعاً جایی که او قهرمان عنوان می‌شود. واتس گفت:

زمانی که ما Homecoming را انجام می‌دادیم، همیشه بحث‌ها درباره این بود که چگونه کاری را انجام دهیم که قبلاً ندیده‌اید. این شما را به چند مسیر مختلف هدایت می‌کند و شما را به انجام کارهایی سوق می‌دهد مانند اینکه بهترین دوستش و عمه‌اش و سپس در پایان آخرین فیلم، تمام دنیا هویتش بفهمند.

بیشتر بخوانید:

ده میلیون بازدید برای تریلر داستانی بازی Spider Man 2 در یک هفته

داستان اصلی بودن No Way Home
داستان اصلی در سه‌گانه اسپایدرمن

داستان اصلی سه گانه اسپایدرمن

داستان اصلی بودن No Way Home
داستان اصلی سه گانه اسپایدرمن

واتس در پایان گفت که هر سه فیلم در نهایت گرد هم آمدند تا به عنوان یک داستان منشأ جمعی با No Way Home عملاً به عنوان پایان آغاز عمل کنند. واتس گفت:

در پایان، می‌دانید، خیلی خوب بود که بتوانیم همه چیز را در اصل داستان ساده مرد عنکبوتی ادغام کنیم. ما واقعاً همه وقت خود را صرف گفتن شماره اول “مرد عنکبوتی” کردیم.

سومین فیلم انفرادی مرد عنکبوتی مجموعه MCU با فراموشی جهان پیتر پارکر به پایان رسید، زیرا قهرمان مجبور به زندگی ناشناس و بدون هیچ ساختار پشتیبانی می‌شود. نحوه پرداختن به این موضوع توسط هر فیلم احتمالی آینده ناشناخته باقی مانده است.

No Way Home داستان اصلی Spiderman

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص داستان اصلی بودن No Way Home چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *