بازیگر نقش ابی در سریال لست آو آس انتخاب شد ؛ سریال لست آو آس چند فصل خواهد داشت؟

بازیگر نقش ابی در سریال لست آو آس انتخاب شد . کریگ مازن به‌عنوان یکی از شورانرهای سریال، در جدیدترین صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد.

به نظر می‌رسد بازیگری که در نقش ابی در سریال “لست آو آس” انتخاب شده است، شخصیتی است که بسیاری از مردم فکر نمی‌کردند او انتخاب شود. در ادامه با جزئیات سریال The Last of Us Part II همراه فیگار بمانید.

بازیگر نقش ابی در سریال لست آو آس انتخاب شد

بازیگر نقش ابی در فصل دوم سریال The Last of Us انتخاب شد

در گفت‌وگوی اخیر خود، کریگ مازن به عنوان یکی از شورانرهای سریال، به این موضوع اشاره کرد. او گفت:

“ابی اولین نقشی بود که می‌خواستیم بازی کنیم. ما تجربه‌ی بسیار خوبی در اعلام اخبار بزرگ درباره‌ی انتخاب بازیگر داریم؛ اخباری که مردم بعد از شنیدن آن‌ها می‌گویند ‘واقعا؟’. این فرایند احتمالاً ادامه خواهد داشت.”

بازیگر نقش ابی در سریال لست آو آس انتخاب شد

متاسفانه جزئیاتی از بازیگر انتخاب شده فصل دوم سریال لست آو آس هنوز در دسترس نیست!

سریال لست آو آس چند فصل خواهد داشت ؟

علاوه بر این، مازن اظهار داشت که سریال “لست آو آس” احتمالاً در کل ۴ فصل داشته باشد. اعداد نهایی هنوز مشخص نشده است، اما او فکر می‌کند که ۴ فصل برای آن مناسب است. قبلاً او اعلام کرده بود که برای اقتباس از بازی The Last of Us Part II حداقل نیاز است فصل‌های دوم و سوم سریال ساخته شوند، زیرا حجم داستانی TLoU Part II بسیار بیشتر از بازی اول است.

جزئیات فصل دوم سریال The Last of Us 

بازیگر نقش ابی در سریال لست آو آس انتخاب شد
کریگ مازن

براساس اعلامات اخیر، تصمیم‌گیری نهایی درباره تعداد فصل‌ها هنوز اتخاذ نشده است. اما بر اساس توصیه‌های کریگ مازن، یکی از شورانرهای سریال، او معتقد است که سریال ممکن است در کل ۴ فصل منتشر شود. این اظهارات نشان می‌دهد که سازندگان قصد دارند داستان را در چند فصل جمع‌بندی کنند. با این حال، تاکنون هیچ تاریخ رسمی برای انتشار فصل‌های بعدی اعلام نشده است و تعداد نهایی فصل‌ها هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازیگر نقش ابی در سریال لست آو آس انتخاب شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *