بازدید تیموتی شالامی از محل فیلمبرداری فیلم باربی در لندن (Barbie)

بعد از بازدید تیموتی شالامی از محل فیلمبرداری باربی در لندن ، گرتا گرویگ از تمایل تیموتی شالامی به بازی در فیلم باربی می‌گوید.

بازدید تیموتی شالامی از محل فیلمبرداری باربی در لندن

گرویگ در مصاحبه با «هالیوود فرست لوک» فاش کرده است که «تیموتی شالامی» در صحنه فیلمبرداری فیلم در لندن حاضر شده تا بگوید تمایل داشته در این فیلم مقابل دوربین برود. «مایکل سرا» در «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» نقش نسخه‌ای از شخصیت «آلن» را بازی می‌کند اما اگر شخصاً به کارگردان ایمیل ارسال نمی‌کرد ممکن بود هرگز به این پروژه ملحق نشود.

تمایل تیموتی شالامی به بازی در فیلم باربی

گرویگ پیش‌تر گفته بود که به دنبال اضافه کردن «تیموتی شالامی» و «سرشا رونان» در نقش‌هایی کوتاه برای «باربی» بوده است. او در مصاحبه با «هالیوود فرست لوک» می‌گوید:‌

سعی کردم هر دوی آن‌ها را به دست بیاورم. هیچ‌یک از آن‌ها نتوانستند بازی کنند. هرچند تیموتی در محل فیلمبرداری حضور پیدا کرد و گفت: «باید در این فیلم بازی می‌کردم.» و من گفتم: «می‌دانم! چرا در این فیلم نیستی؟»»

شالامی و رونان که در «زنان کوچک» (Little Women) با گرویگ همکاری کرده‌اند تنها بازیگرانی نیستند که فرصت بازی در «باربی» را از دست داده‌اند. مسئول انتخاب بازیگر فیلم ماه گذشته فاش کرده بود که «بوون یانگ» نامزد امی، «دن ولی» بازیگر برنده امی «شیتس کریک» (Schitt’s Creek) و «بن پلات» برنده امی همگی گزینه‌های بازی در نقش نسخه‌هایی از کن بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *