انتشار فیلم جنجالی مهناز افشار و طناز طباطبایی به صورت قاچاقی

روز گذشته، خبری مبنی بر انتشار فیلم جنجالی مهناز افشار و طناز طباطبایی به صورت قاچاقی در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب فراوانی را به همراه داشت.

روز گذشته در گزارشی که طی خبرهایی که خبرگزاری‌های مختلف به انتشار رساندند، فیلم «ارادتمند که کارگردانی آن را عبدالرضا کاهان بر عهده داشت قاچاچ شد و در کانال‌های تلگرامی لو رفت.

انتشار فیلم جنجالی مهناز افشار و طناز طباطبایی به صورت قاچاقی

انتشار قاچاقی فیلم طناز طباطبایی و مهناز افشار

در عرض کمتر از یک هفته، سه فیلم سینمایی قاچاق و منتشر شدند که اولین فیلم سینمایی به نام “تفریق” به کارگردانی مانی حقیقی و تهیه‌کنندگی هومن سیدی و سعید سعدی، دومین فیلم سینمایی به نام “بی‌رویا” به کارگردانی آرین وزیر دفتری و تهیه‌کنندگی هومن سیدی و سعید سعدی، و سومین فیلم سینمایی به نام “ارادتمند به کارگردانی عبدالرضا کاهانی بود.

بیشتر بخوانید:

افشاگری از مهریه 22 میلیاردی مهناز افشار

درخواست جنجالی مهناز افشار از مردم

این قاچاق فیلم‌ها باعث کاهش شانس فروش یکی از فیلم‌هایی که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده بود، گردید. این واقعه در تاریخ سینمای ایران به عنوان رکورد قاچاق سه فیلم در پنج روز ثبت می‌شود.

لو رفتن فیلم مهناز افشار و طناز طباطبایی

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم ارادتمند را ببینید:

انتشار فیلم جنجالی مهناز افشار و طناز طباطبایی
قاچاق فیلم طناز طباطبایی به همراه مهناز افشار

فیلم بی‌رویا، درباره سه دختر مجرد با خاستگاه‌های فکری متفاوت است که در دسته‌بندی اجتماعی و درام قرار می‌گیرند. این سه دختر به نام‌های تینا (با بازی مهناز افشار)، بهاره (با بازی طناز طباطبایی) و نازنین (با بازی آیدا ماهیانی) هستند.

آن‌ها در دل خیابان‌ها به سر می‌برند و با شرکت در مهمانی‌ها و جشن‌ها، انتقام خود را از مردان عیاش می‌گیرند. فیلم با بازیگرانی همچون مهران غفوریان در نقش بهروز و سحر دولتشاهی در نقش مهسا ساخته شده است.

کارگردانی این فیلم بر عهده معین‌رضا مطلبی بوده است. متأسفانه، در سال 1394، این فیلم توسط شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی توقیف شد. برخی رسانه‌ها که از برخی اعضای شورای پروانه نمایش اطلاعاتی دریافت کرده بودند، به کارگردان این فیلم و مدیران وقت سازمان سینمایی حملات وسیعی را آغاز کردند.

لو رفتن فیلم مهناز افشار و طناز طباطبایی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار فیلم جنجالی مهناز افشار و طناز طباطبایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *