قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار جذاب قدرتمند ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ را به شما معرفی خواهیم کرد. پس در کنار ما باشید تا با قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ آشنا شوید.

قدرت واقعی قبیله کویینسی در نبرد هزار ساله بلیچ در آرک جنگ خونی  آشکار شد و این‌ها قدرتمندترین اعضای این قبیله هستند.

با پایان هشت سال توقف انیمه بلیچ، طرفداران این سریال محبوب بدون شک برای معرفی شخصیت‌ها و قدرت‌های جدیدشان هیجان زده خواهند بود. در دوران جنگ خون هزار ساله، بسیاری از موجودات قوی از نژاد کویینسی حضور دارند، بیشتر آن‌ها زیر گروه استرنریتر (Sternritter) فعالیت می‌کنند. آن‌ها قوی‌ترین اعضای خاندان کویینسی هستند و معمولاً بر اساس قدرت‌هایی که به آن‌ها توسط رهبرشان یهواش داده شده‌است، عناوین ویژه‌ای به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ

معرفی قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ 

شما می‌توانید فهرست ده تا از قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:
قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ
توانمند ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023 که باید ببینید

بهترین انیمه در سال 2023

Bazz-B

قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ
نیرومند ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ

با عنوان ویژه “The Heat”، باز-بی دارای قدرت‌های مرتبط با آتش‌های قوی است و این قدرت ‌ها شدتی دارند که حتی می‌توانند قوی‌ترین حریفان را مغلوب کنند. آتش او قدرتی دارد که می‌تواند در برابر آتش کاپیتان-فرمانده یاماموتو گنریوسای مقابله کند، اگرچه او هنوز به طور مشهودی تحت تأثیر قرار گرفته است. از طرف دیگر، او توانست بر نیروی ترکیبی رانگیکو ماتسوموتو و توشیرو هیتسوگایا، دو شینیگامی سطح کاپیتان، غلبه کند، حتی با اینکه دومی بانکی خود را از دست داده بود.

او دارای مجموعه‌ای گسترده از قدرت‌هاست، بیشتر آن‌ها مرتبط به آتش بوده و با توجه به تعداد انگشتانی که استفاده می‌کند، مشخص می‌شوند. آن‌ها مقدار مناسبی از کارایی را فراهم می‌کنند و معمولاً با استفاده از بیشترین تعداد انگشتان قدرت آن‌ها افزایش می‌یابد.

Äs Nödt

قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ

عنوان آس نت “ترس” است. این عنوان نه تنها طبیعت قدرت‌های او را نشان می‌دهد، بلکه احساسی است که پیش از پیوستن به یهواش همواره او را همراهی می‌کرد. اسلحه روحی او به او این امکان را می‌دهد تا خارها را کنترل کند و با تماس با حریفان، مقدار کشنده‌ای از ترس را در آن‌ها ایجاد کند.

در طی نخستین حمله به جامعه روحانی، او بانکای کاپیتان بیاکویا کوچیکی را دزدید و با استفاده از خارهای اسلحه روحی خود، او را با ترس مورد هجوم قرار داد. نتیجه این بود که او توانست کاپیتان قدرتمند را شکست دهد و او را به طور فیزیکی و روانی سرنگون کند. اما در طی دومین حمله، او با روکیا کوچیکی مواجه شد و به دلیل طبیعت بانکای و قدرت‌های یخی او، روکیا به پیروزی رسید.

Royd Lloyd

قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ

با عنوان ویژه “تو خودت” (The Yourself)، روید توانایی تقلید کامل از ظاهر، شخصیت و خاطرات افراد دیگر را دارد، که به او این امکان را می‌دهد تا به طور کامل هویت آن‌ها را به خود بگیرد. این توانایی در طی نخستین حمله به جامعه روحانی بیشتر استفاده شد، جایی که روید هویت پادشاه کوینسی یهواش را به خود گرفت.

اگرچه او تنها قادر به تقلید از ظاهر است، روید به سهولت کاپیتان دهمین بخش کنپاچی زاراکی، یک شینیگامی که به عنوان یکی از قدرت‌های ویژه جنگ مشخص شده است، را شکست داد. بنابراین، او قادر بود در برابر یاماموتو گنریوسای ایستادگی کند و او را به حدی ضعیف کند که یهواش واقعی برسد و فرمانده کاپیتان را از بین ببرد.

Pernida Parnkgjas

قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ

عنوان “اجباری” (The Compulsory) به پرنیدا داده شده است، اما واقعاً او دست چپ پادشاه روح است. قبل از پیوستن به صفوف کوینسی، او قدرت‌های ویژه‌ای را داشت که او را یکی از دو نمونه این گونه می‌کرد. او همچنین عضو یک نیروی ویژه در میان استرنریتر به نام Schutzstaffel است و به عنوان یکی از قدرتمندترین افسران یهواش خدمت می‌کند.

توانایی اصلی پرنیدا به او امکان کنترل ماده، غیرزنده و زنده، با گسترش سیم‌های عصبی به سمت هدفش را می‌دهد. با استفاده از این توانایی، کنپاچی زاراکی را مجبور کرد تا دست خود را پاره کند و کاپیتان دوازدهم، مایوری کوروتسوچی را به گوشه‌ای راند. اگر توانایی‌های ناپیوسته مایوری وجود نداشته باشد، پرنیدا حریفی مشکل‌تر می‌شد.

Askin Nakk Le Vaar

قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ

عنوان ویژه آسکین “تهاجم کننده مرگ” است. این عنوان به او اجازه می‌دهد که دز مهلک هر ماده یا حمله‌ای را کنترل کند، تا زمانی که حداقل یک بار با آن در تماس بوده باشد. این قدرت می‌تواند به صورت‌های مختلفی استفاده شود؛ در یک حالت، به او قدرتی ترمیمی قدرتمند می‌دهد و در حالت دیگر، به او مصونیتی در برابر حملات قوی می‌بخشد.

با استفاده از تهاجم کننده مرگ او توانست شخصیت‌های قدرتمندی مانند ایچیگو کوروساکی و یورویچی شیهوئین را تا حد زیادی بی‌توان کند. در نهایت با استفاده از قدرت ترکیبی یورویچی، کیسوکه اوراهارا و گریمجو یاگرژاکز او را شکست داد.

Lille Barro

علیرغم چشم چپی که همواره بسته است، لیله بارو یک تیرانداز برجسته است. او عنوان “محور ایکس” را دریافت کرده است و توانایی ضربه زدن به هر چیزی که در خط دید تفنگش قرار دارد را با دقت بی‌نقص دارد. این قدرت به مهمات ملموس نیاز ندارد و طبیعتاً نمی‌تواند توسط هیچ دفاعی مسدود شود.

او رهبر Schutzstaffel است و قدرتی که از یک فرد با رتبه‌ای مانند او انتظار می‌رود را دارد. در طی مبارزه‌اش با فرمانده جدید Gotei 13، شونسوی کیوراکو، او با مهارتی بی‌نظیر نقاط قوت خود را ترکیب کرد و به فرمانده Gotei 13 به شدت آسیب رساند. با این حال، پس از مداخله نانائو ایسه (Nanao Ise)، او تا حدی شکست خورد که اقدام به شبیه سازی خود کرد و شاخه‌های خود را در سراسر منطقه پخش کرد.

Uryu Ishida

اوریو ایشیدا کویینسی است که طرفداران بلیچ با او بیشتر آشنا هستند. او در طول سریال تغییرات مختلفی را تجربه کرده است، اما مهمترین تغییر او بدون شک پس از پیوستن به صفوف Sternritter رخ داد. او به عنوان یکی از معاونان یهواش، جانشین او و عضو Schutzstaffel شد. اوریو عنوان “معکوس” را دریافت کرد.

اوریو در ابتدا یکی از قدرتمندترین همرزمان ایچیگو بود، قادر بود سلاح روحی خود را به وجود آورده و در جنگ‌های سخت کنار او مبارزه کند. اما پس از دریافت قدرت‌های جدید، قادر به انجام کارهای بیشتری شد. عنوان او به او این امکان را می‌دهد تا وضعیت فعلی دو هدف انتخاب شده را با یکدیگر جابجا کند، قدرتی که به او این اجازه را می‌دهد حتی اگر فقط به طور موقت باشد، بر مرجع بزرگ جوگرام هاشوالت غلبه کند.

Gerard Valkyrie

علاوه بر پرنیدا پارنکجاس، ژرارد نیز یک موجود با قدرت‌هایی است که قبل از پیوستن به صفوف کوینسی اوج می‌گیرد. او قلب پادشاه روح است و عنوان “معجزه” را دارد. این قدرت به او این امکان را می‌دهد بر شرایط بی‌امیدی غلبه کند و معجزاتی را به وجود آورد که به طور معمول به تقویت حالت فیزیکی او کمک می‌کند.

او به طور همزمان با برخی از قدرتمندترین کاپیتان‌های سریال برای مدت طولانی مبارزه کرد و به قدرت معجزه خود تکیه کرد که به او این امکان را می‌دهد تا بزرگتر شود. در نهایت، او توسط کنپاچی در حالت بانکای شکسته شد، اما به زودی پس از آن ولشتاندیگ را فعال کرد. در یک نمایش شگفت‌انگیز از قدرت، نبرد تک‌تنهای او با چندین کاپیتان به شکست خاتمه نیافت. با این حال، او در نهایت توسط یهواش فراخوانده شد و این نشانه‌ای از پایان درگیری بود.

Jugram Haschwalth

قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ

هاشوالت دومین فرمانده کویینسی پس از یهواش است و به عنوان مشاور او عمل می‌کند و به طور معمول به عنوان رئیس بزرگ استرنریتر شناخته می‌شود. او عنوان و قدرت “تعادل” را به ارث برده است و توانایی انتقال بدبختی بین افراد در یک منطقه خاص را دارد.

علاوه بر این، در حالی که پادشاه کویینسی خواب است، یک قسمتی از قدرت یهواش را به دست می‌آورد که او را در این دوره به یک حریف ترسناک تبدیل می‌کند. سلاح روحی او به نام فرویند شیلد به تقویت قدرت اصلی او کمک می‌کند تا بدبختی‌هایی که به هاشوالت هدایت می‌شوند را جذب کند که بعد ار آن بتواند آن را به دیگران منتقل کند. به دلیل این توانایی، او توانست با عکس‌العمل معکوس اوریو مقابله کند و تنها پس از بازگیری قدرتش توسط یهواش، بی‌توان شود.

Yhwach

قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ

یهواش به طور معمول به عنوان پدر کویینسی شناخته می‌شود و بیش از هزار سال وجود داشته است. او یک موجود بسیار قدرتمند است و مسئول شکست دادن دو شخصیت قوی اعضای جامعه روحانی، یاماموتو گنریوسای و ایچیبه هیوسوبه بود. علاوه بر این، قدرت اصلی او نامی است که با مقام او مترادف است و به عنوان “قادر مطلق” شناخته می‌شود.

این توانایی به او اجازه می‌دهد تا در آینده نگاه کند و رویدادها را به گونه‌ای تغییر دهد که ممکن است در حال حاضر برایش سودمند باشند. در نبرد نهایی با ایچیگو، او این قدرت را چندین بار برای زخمی کردن قهرمان ناپیش‌بینا استفاده کرد، تا جایی که بلافاصله پس از دستیابی به بانکای حقیقی، شمشیر او را شکست.

بلیچ پر از شخصیت‌های بسیار متنوع است و در میان آن‌ها، کوینسی‌ها در یک رده خاص قرار دارند. اگرچه تصور می‌شد که آن‌ها به لبه انقراض رانده شده‌اند، اما قیام اخیر آن‌ها باعث شده است که طرفداران بیشتری به آن‌ها علاقه‌مند شوند. آن‌ها به ارتفاعات جدیدی از قدرت صعود کرده‌اند و به اندازه‌ای قوی شده‌اند که قادر به غلبه آسان بر فوجی‌های مرگ و دزدیدن بانکای آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین کویینسی ها در انیمه بلیچ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *