عکس : انصراف هانیه توسلی از سریال زخم کاری 2

به تازگی عکس هایی مرتبط با انصراف هانیه توسلی از سریال زخم کاری 2 در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را داشته است.

امروز اخباری در مورد کناره گیری هانیه توسلی از سریال زخم کاری 2 در رسانه ها منتشر شده که بازخورد بسیار عجیبی ار از سوی کابران داشته است. گویا خداحافظی هانیه توسلی از سریال زخم کاری 2 به دلایل عجیبی بوده که کابران حواشی بسیاری را برای این بازیگر ایجاد کرده اند.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از اکران عمومی قسمت 1 فصل 2 سریال زخم کاری : بازگشت

انصراف هانیه توسلی از سریال زخم کاری 2

در ادامه می‌توانید عکسی مرتبط با خداحافظی هانیه توسلی از سریال زخم کاری 2 را ببینید:

انصراف هانیه توسلی از سریال زخم کاری 2

هانیه توسلی درباره سانسور و تأثیر آن بر بازی خود در سریال “زخم کاری” صحبت کرده است. او اظهار می‌کند که سانسور تا این حد برایش عجیب است و در نتیجه تمام سکانس‌های او تکه تکه شده است. برخی عکس‌العمل‌های او در سکانس‌ها نیز به نظر مخاطبان عجیب می‌رسند، زیرا برخی قسمت‌ها از بازی او حذف شده‌اند. او اشاره می‌کند که این موضوع باعث سوال در ذهن مخاطبان می‌شود؛ آنها متعجب می‌شوند که چرا هانیه توسلی در برخی قسمت‌ها خندیده، در حالی که این قسمت‌ها حذف شده‌اند. او همچنین اظهار می‌کند که بازی او نیز در برخی قسمت‌ها آسیب دیده است.

هانیه توسلی به این نکته اشاره می‌کند که در جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم، مردم همه چیز را می‌دانند و می‌بینند. او این موضوع را با انتشار فیلم‌هایی در اینستاگرام مورد نقد قرار می‌دهد که خود مردم این فیلم‌ها را منتشر کرده‌اند و در آنها خشونتی مانند قمه‌کشی نشان داده شده است. هانیه توسلی با اشاره به واقعیت‌های تلخ جامعه، معتقد است که سانسور کردن موضوعات و حقایق نیست راه حلی برای ترویج خشونت یا هر چیز دیگری نمی‌باشد. او امیدوار است که فضا برای بیان موضوعات واقعیت‌محور در سریال‌ها بیشتر شود و به این ترتیب کاربرد و اثربخشی بیشتری داشته باشد.

بیوگرافی هانیه توسلی

انصراف هانیه توسلی از سریال زخم کاری 2

هانیه توسلی، بازیگر معروف ایرانی، در تاریخ 17 خردادماه 1358 در شهر همدان به دنیا آمد. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و چهار خواهر به نام‌های هما، مهسا، هدیه و طناز دارد. پدرش، نقی توسلی (نادر توسلی)، سابقه‌دار ژاندارمری بود و در سال 1378 درگذشت. هما، خواهر بزرگتر هانیه توسلی، مترجم است و مهسا به عنوان جراح مغز فعالیت می‌کند. همچنین، خواهر کوچکترش، طناز توسلی، رشته طراحی شهری را تحصیل کرده است.

اگرچه هر روز شایعات زیادی درباره ازدواج هانیه توسلی منتشر می‌شود، اما تاکنون هیچ خبر رسمی از ازدواج و همسرش به گوش نرسیده است. هانیه توسلی دیپلم خود را در رشته تجربی دریافت کرده و در ادامه تحصیلات آکادمیک خود را در رشته ادبیات و فیلم‌نامه‌نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به پایان رسانده است. او از سن 17 سالگی در تئاتر به صورت آماتور فعالیت می‌کرد. بازی او در نمایش “پدر دوست داشتنی” در یکی از جشنواره‌های تئاتر، به توجه نصرالله قادری (داور) رسید و از وی برای بازی در نمایش “پدر” دعوت شد.

با اینکه هانیه توسلی در رشته نمایشنامه‌نویسی تحصیل کرده بود، بعداً در تئاتر نمایش‌نامه‌های متنوعی را بازی کرد. بعد از آنکه بازی هانیه توسلی در نمایش “پدر” مورد توجه قرار گرفت، او برای اولین بار در فیلم کوتاه “روی جاده نمناک” حضور داشت. در پاییز سال 1379، هانیه توسلی با بازی در سریال “غریبه” وارد عرصه تلویزیون شد. بازی برجسته‌اش در این سریال به کارگردانی جواد اردکانی، که در شبکه دو سیما پخش می‌شد، زمینه‌ساز ورود او به صنعت سینما شد.

دلیل انصراف هانیه توسلی از زخم کاری 2 چیست؟

انصراف هانیه توسلی از سریال زخم کاری 2

چندی پیش در ویدیویی که هانیه توسلی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، او درباره داستان سریال “زخم کاری” صحبت کرده است. او اشاره کرده که این سریال درباره طمع است و شخصیت‌هایی را نشان می‌دهد که از لحاظ اخلاقی مشکلاتی دارند و حالا باید با تبعات این طمع مواجه شوند. اما او ناراحتی خود را از سانسور در سریال بیان کرده و اظهار می‌کند که سانسور تا این حد برایش عجیب است.

او اشاره می‌کند که تمام سکانس‌های او تکه تکه شده و برخی عکس‌العمل‌های او در سکانس‌ها برای مخاطبان عجیب به نظر می‌رسند، زیرا برخی قسمت‌ها حذف شده‌اند. او همچنین اظهار نگرانی می‌کند که بازی او نیز در برخی قسمت‌ها آسیب دیده است. هانیه توسلی معتقد است که در جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم، مردم همه چیز را می‌دانند و می‌بینند و اینکه سانسور تنها یک راه حل برای ترویج خشونت و یا هر چیز دیگری نیست.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص انصراف هانیه توسلی از سریال زخم کاری 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *