پشت پرده علت خداحافظی رضا جاودانی از صدا و سیما [+جزئیات]

یکی از شخصیت‌های محبوب تلویزیون صدا و سیمای جمهوری اسلامی بدون شک رضا جاودانی است. با علت خداحافظی رضا جاودانی از صدا و سیما همراه بمانید.

جاودانی در گذشته، لحظات خوشی را برای ما با مردهای آهنین و شب‌های فوتبال با لیگ قهرمانان اروپا به همراه عادل فردوسی پور نیز به ارمغان می‌آوردند. اما دیروز این مجری برای همیشه از صدا و سیمای جمهوری اسلامی خداحافظی کرد. در ادامه، با افشاگری رضا جاودانی درباره قطع همکاری با صدا و سیما همراه ما در فیگار بمانید.

علت خداحافظی رضا جاودانی از صدا و سیما

انصراف رضا جاودانی از همکاری با صدا‌و‌سیما

رضا جاودانی مجری تلویزیون درباره قطع ارتباط با سازمان صدا و سیما اظهار داشت:

در شرایط فعلی، تمایل بیشتری دارم همکاری نکنم. به عنوان مجری و گزارشگر ورزشی تلویزیون ایران، تصمیم به قطع همکاری با شبکه سوم سیما و به طور کلی تلویزیون جمهوری اسلامی گرفته‌ام.

علت خداحافظی رضا جاودانی از صدا و سیما

علت خداحافظی رضا جاودانی با صدا و سیما از زبان خودش :

در ادامه رضا جاودانی دلیل قطع همکاری‌ با صدا و سیما را توضیح می‌دهد:

در حال حاضر، نمی‌خواهم به دلیل شرایط مردم، با این سازمان کار کنم. بیشتر دلایل این تصمیم به عنوان شخصی است. در شرایط فعلی، یک فرد نمی‌تواند بی‌تفاوت به وضعیت زندگی هموطنان خود باشد. وضعیت اقتصادی مردم جذابیتی ندارد و در این شرایط، علاقه‌ای برای تماشای برنامه‌های ما وجود ندارد.

آقای رضا جاودانی درباره تصمیم کناره‌گیری از تلویزیون اظهار داشتند:

“مدیران و مسئولان این مسئله نسبت به من مهربانی و لطف نشان دادند و علاقه داشتند که من دوباره به قاب تلویزیون بازگردم. اما من ترجیح می‌دهم این همکاری را ادامه ندهم. من به عنوان یک مجری و گزارشگر قدیمی ورزش در ایران فعالیت می‌کردم و تقریباً از سال ۱۳۷۶ با برنامه “جنگ ورزش” آغاز شد. حضورم در چند روز گذشته در گزارش‌های ورزشی باعث جلب توجه مردم به خود شد. همچنین به عنوان مجری برنامه “مردان آهنین” در ایام عید نوروز، حضور داشتم که یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون بود.”

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص علت خداحافظی رضا جاودانی از صدا و سیما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *