افشای اطلاعات شوکه‌ کننده از پشت صحنه تولید فیلم Dont Worry Darling

افشای اطلاعات شوکه‌ کننده از پشت صحنه تولید فیلم Dont Worry Darling : کارگردان این فیلم، بسیاری از سکانس‌ها را کارگردانی نکرده است.

فیلم Don’t Worry Darling عملکرد افتضاحی داشت و اصلا در حد و اندازه‌ی تبلیغات پیرامونش ظاهر نشد. حالا مشخص شده است که ظاهرا در بسیاری از روزهای فیلم‌برداری، اولیویا وایلد به‌عنوان کارگردان فیلم اصلا سر صحنه حاضر نبود.

افشای اطلاعات شوکه‌ کننده از پشت صحنه تولید فیلم Dont Worry Darling

افشای اطلاعات از پشت صحنه تولید Don’t Worry Darling

ظاهرا بیشتر بخش‌های کارگردانی فیلم توسط فیلم‌بردار آن و با کمک فلورنس پیو انجام شده است. پیو یکی از بازیگرهای اصلی فیلم به شمار می‌آید و عدم تمایل او به حضور در اکثر رویدادهای تبلیغاتی Don’t Worry Darling نشان می‌داد که از همکاری با وایلد راضی نیست.

افشای اطلاعات شوکه‌ کننده از پشت صحنه تولید فیلم Don't Worry Darling

 

افشای اطلاعات از پشت صحنه تولید فیلم نگران نباش عزیزم

فیلم “نگران نباش عزیزم” (Don’t Worry Darling) در سال ۲۰۲۳ عرضه شد و به عنوان یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های سال شناخته می‌شود. ساخت این فیلم بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. رابطه عاطفی بین اولیویا وایلد، بازیگر و کارگردان فیلم، و هری استایلز ابتدایی‌ترین منبع اختلافات و حاشیه‌ها درباره فیلم بود. این موضوع با دلخوری و ناخشنودی فلورنس پیو، بازیگر اصلی فیلم، همراه شد.

حواشی مربوط به فیلم بعدها به جشنواره فیلم ونیز هم رسید و دوری فلورنس پیو از عوامل سازنده در فرش قرمز و ماجرای پرتاب آب در دستان هری استایلز، بازیگر دیگر فیلم، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. این اتفاق، اگرچه تکذیب شد، اما هیچ توضیحی درباره دلیل بروز این واقعه و حضور کریس پاین، بازیگر دیگری که در آن زمان در کنار هری استایلز حضور داشت، ارائه نشد.

حواشی پشت صحنه تولید فیلم Don’t Worry Darling

داستان فیلم “نگران نباش عزیزم” درباره جک (هری استایلز) و آلیس (فلورنس پیو)، یک زوج جوان و خوشبخت است که در یک منطقه محافظت شده زندگی می‌کنند. جک در این منطقه یک شغل محرمانه و پردرآمد دارد که زندگی خوبی را برای خود و آلیس فراهم می‌کند. با این حال، آلیس به طور ناگهانی وضعیت غیرعادی زنی به نام مارگارت را متوجه می‌شود. این وضعیت باعث می‌شود که شکوه و تردید درباره منطقه و زندگی‌ای که در آن زندگی می‌کنند، درون آلیس شکل بگیرد و او تصمیم به کشف حقیقت بگیرد. اما…

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افشای اطلاعات شوکه‌ کننده از پشت صحنه تولید فیلم Dont Worry Darling چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *