تاریخ انتشار فصل سوم سریال Chucky + خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Chucky مشخص شد. طبق اعلام شبکه “Syfy” در پاییز سال جاری به شکلی کاملاً متفاوت چاکی بازخواهد گشت.

شبکه Syfy اخیراً تریلری جدید برای فصل سوم سریال “Chucky” منتشر کرده است. طرفداران این سریال باید منتظر پخش فصل سوم باشند. طبق اطلاعاتی که در یک کنفرانس مطبوعاتی چاکی در این تریلر اعلام کرده است، پاییز امسال به شکلی کاملاً متفاوت باز می‌گردد.

تیم سازنده اطمینان داده است که در این فصل، تهدیدها و ناسزاهای کافی وجود خواهد داشت. همچنین، این عروسک قاتل هشدار داده است که تا زمانی که “تک‌تک شما نفرت‌انگیزها” آن را تماشا نکنید، آرامشی نخواهد داشت.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Chucky

تاریخ انتشار فصل سوم سریال چاکی

فصل سوم سریال Chucky چه زمانی منتشر می شود ؟ بازیگرانی که در فصل سوم چاکی حضور دارند چه کسانی هستند ؟ داستان فصل سوم سریال Chucky چیست ؟ در ادامه برای یافتن پاسخ به این سوالات همراه فیگار باشید.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Chucky

زمان انتشار فصل سوم سریال Chucky

دن مانچینی، خالق سری فیلم‌های “Child’s Play” (بازی بچگانه)، مسئولیت ساخت سریال “Chucky” را به عهده داشت. این سریال داستان ماجراهای یک عروسک تسخیرشده را روایت می‌کند و به موضوعاتی مانند قلدری، زندگی خانوادگی و قتل‌ها می‌پردازد. داستان سریال درباره یک نوجوان و دوستانش است که خود را درگیر سلسله قتل‌هایی می‌بینند. فصل دوم این سریال با استقبال گسترده طرفداران و منتقدان مواجه شد و این امر باعث شد تا فصل سوم به صورت رسمی ساخته شود.

بهترین سریال های ترسناک اقتباسی از فیلم سینمایی

“Chucky” یکی از محبوب‌ترین نمایش‌های سال 2021 بود و در بین ۱۰ سریال برتر درام برای جمعیت بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ سال، در شبکه‌های کابلی قرار گرفت. بازیگرانی مانند زاکری آرتور، بیورگوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و براد دوریف در این سریال نقش آفرینی می‌کنند. همچنین، بازیگرانی مثل جنیفر تیلی، فیونا دوریف، آلکس وینسنت و کریستین الیز به عنوان مهمانان در این نمایش حضور داشته‌اند.

خلاصه داستان و بیوگرافی فصل سوم سریال Chucky

جزئیات دقیق‌تر پیرامون فصل 3 چاکی را در فیگار بخوانید:

داستان فصل سوم سریال Chucky + بیوگرافی بازیگران

تاریخ پخش فصل سوم سریال Chucky

به گزارش رسانه Entertainment Weekly، فصل سوم سریال “Chucky” در تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۲ (۴ اکتبر ۲۰۲۳) به طرفداران ارائه خواهد شد. در یک کنفرانس مطبوعاتی، چاکی اعلام کرد که او در یک پلتفرم تنها قابلیت نمایش ندارد و فصل سوم در شبکه‌های Peacock، سای‌فای و USA پخش خواهد شد. این عروسک قاتل همچنین به بازگشت جنیفر تیلی اشاره کرد و کنفرانس را با تهدید به یک روزنامه‌نگار به پایان رساند که سؤالی مسخره مطرح کرده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ انتشار فصل سوم سریال Chucky چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *