از انتقال مهدی یراحی به زندان اوین تا صدور کیفرخواست برای این خواننده

کیفرخواست مهدی یراحی صادر شد. وکیل مهدی یراحی، خواننده زندانی در ایران به خاطر پخش چند ترانه، در توئیتر خود درباره این موضوع چه گفت؟

کیفرخواست مهدی یراحی صادر شد

وکیل مهدی یراحی، خواننده معترض زندانی در ایران روز شنبه ۱۸ شهریور از صدور کیفرخواست برای موکلش خبر داد. مصطفی نیلی در پیامی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:

پس از مراجعه به شعبه دو دادیاری دادسرای ارشاد جهت مطالعه پرونده مهدی یراحی، اعلام کردند که کیفرخواست، صادر شده و پرونده به دادگاه انقلاب ارسال شده است.

آقای نیلی با بیان اینکه مطالعه پرونده مهدی یراحی هنوز ممکن نشده است نوشته:

پس از تعیین شعبه دادگاه، پیگیری پرونده را ادامه خواهم داد.

مهدی یراحی روز ششم شهریور امسال و تنها چند روز پس از انتشار ترانه “روسریتو در بیار” با دستور دادستان تهران بازداشت شد.بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دستگاه قضایی مهدی یراحی را به «تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستهجن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی و تشویق مردم به فساد و فحشا» و «تبلیغ علیه نظام» متهم کرده است.

تصاویری از لحظه بازداشت مهدی یراحی

جزئیات بازداشت مهدی یراحی خواننده معروف را در خبر لینک شده از سایت فیگار پیگیر شوید. بیوگرافی مهدی یراحی خواننده روسریتو این روزها پربازدیدترین خبر در رسانه‌های مجازی است.

انتقال مهدی یراحی به زندان اوین

در یک تماس تلفنی، مهدی یراحی به خانواده‌اش اطلاع داده است که به زندان اوین منتقل شده و حالش خوب است.

وکیل مهدی یراحی:

از نهاد بازداشت‌کننده اطلاعی نداریم!

دختر حسین زمان موسیقی دان تصویری از مهدی یراحی را در مراسم فوت پدرش به اشتراک گذاشت و جملاتی را درباره او نوشت. وازیستا خواننده جوان این روزها نیز یکی از آهنگ‌های مهدی یراحی را کاور کرد.

تصاویری از لحظه بازداشت مهدی یراحی
تصاویری از لحظه بازداشت مهدی یراحی

پشت پرده تشکیل پرونده قضایی برای مهدی یراحی

پرونده دار شدن مهدی یراحی

به دنبال انتشار یک ترانه غیرقانونی توسط مهدی یراحی، یکی از خوانندگان محبوب در سبک پاپ، برای او یک پرونده قضایی تشکیل شده است که حواشی و بازتاب فراوانی را در فضای رسانه به خودش به همراه داشت.

خبرگزاری رسمی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که میزان نام دارد، اعلام کرد که برای مهدی یراحی، خواننده اهوازی کشورمان، پرونده‌ای در دست تشکیل قرار گرفته است. این خبرگزاری افزود که این پرونده به دنبال انتشار “یک ترانه غیرقانونی و خلاف اخلاق و عرف جامعه اسلامی” توسط آقای یراحی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:

ممنوع المعامله شدن هنرمندان معترض

مهدی یراحی، خواننده پاپ کشور ایران، اثر جدید خود را با نام “روسریتو” به انتشار رساند. در ابتدای موزیک ویدیوی این اثر، او نوشت:

تقدیم به زنان آزاد سرزمینم.

پرونده دار شدن مهدی یراحی

پشت پرده تشکیل پرونده قضایی برای مهدی یراحی
پرونده تشکیل پرونده برای مهدی یراحی

مهدی یراحی قبلاً ترانه دیگری که برایش حاشیه‌ساز شده بود را منتشر کرد. با تشکیل پرونده قضایی برای او، قصاص قانونی برایش صورت خواهد گرفت. مهدی یراحی خواننده و آهنگساز ایرانی است. او در سال ۱۹۸۰ در اهواز، ایران متولد شد و مهدی یراحی در زمینه‌ی موسیقی پاپ و سبک‌های دیگر فعالیت می‌کند.

پرونده قضایی در انتظار مهدی یراحی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص صدور کیفرخواست مهدی یراحی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *