بیوگرافی مهدی یراحی خواننده روسریتو

مهدی یراحی، که به تازگی پس از انتشار آهنگ “روسریتو” پرونده قضایی برایش تشکیل شد، حاشیه آفرید. در ادامه به بیوگرافی مهدی یراحی خواننده روسریتو خواهیم پرداخت.

مهدی یراحی، خواننده و آهنگساز ایرانی ایرانی در سبک پاپ است که از سال 1380 تاکنون فعالیت زیادی در این صنعت داشته و در موسیقی پاپ، جزو خواننده‌های محبوب کشور می‌باشد. او اخیراً موسیقی را تحت عنوان روسریتو به انتشار گذاشت که برایش پرونده قضایی تشکیل شد.

بیوگرافی مهدی یراحی خواننده روسریتو

زندگینامه مهدی یراحی

مهدی یراحی از اواخر دهه 80 شمسی، به عنوان یک خواننده مستقل در صنعت موسیقی حضور یافت و با آهنگ‌هایی مانند “سرزمین آزاد”، “ماه عسل” به شهرت رسید. او با آثار خود توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جذب کند و در صحنه موسیقی ایران حضور قابل توجهی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده تشکیل پرونده قضایی برای مهدی یراحی

مهدی یراحی در دوران آموزش تئوری موسیقی، تحت نظر علی کسرائی درس خواند. او از مادرش، که به عنوان اولین حامی و حاضر در حمایت از حضور او در موسیقی نام برده می‌شود، و همچنین از پدرش حمایت کرده است.

زندگینامه مهدی یراحی

بیوگرافی مهدی یراحی
بیوگرافی خواننده آهنگ روسریتو

درباره مهدی یراحی

علاقه او به آهنگسازی در دورانی شکل گرفت که بین سن 10 تا 13 سالگی در مسابقات تلاوت قرآن شرکت می‌کرد. او به طور ناخودآگاه به موسیقی درونی آیات و آهنگ چینش کلمات جذب شد. مهدی یراحی سازهای گیتار و پیانو را به صورت تجربی فراگرفته و مسلط بر نوازندگی آنها است. در سال ۱۳۷۹، در سن ۱۹ سالگی، او از اهواز به تهران نقل مکان کرد.

اولین جنجال او در دی ماه ۱۳۹۷ در کنسرت تالار آفتاب اهواز به وقوع پیوست. زمانی که مهدی یراحی لباسی که به لباس کارگران کارخانه فولاد خوزستان اشاره می‌کرد را پوشید و از این طریق اعلام حمایت از آنان نمود.

این حرکت به منظور حمایت از کارگران بازداشت شده گروه ملی فولاد صورت گرفت که در نهایت منجر به آزادی ۴۱ نفر از آنان شدند. یک روز پس از این حادثه، مهدی یراحی موزیک ویدیوی آهنگ “پاره سنگ” را با مضمون ضد جنگ منتشر کرد که باعث واکنش‌های فراوانی شد و او به مدت 6 ماه ممنوعیت فعالیت در صحنه موسیقی تحمل کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی مهدی یراحی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *