ویدیو : خجالت نیوشا ضیغمی از شیطنت های دخترش

به تازگی ویدیویی از خجالت نیوشا ضیغمی از شیطنت های دخترش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیار جذاب بوده و بازخورد بسیاری را از سوی کابران داشته است.

نیوشا ضیغمی، بازیگر و تهیه‌کننده ایرانی، به خاطر شیطنت‌های دخترش خجالت کشید. در یک لایو در صفحه اینستاگرام خود، دختر کوچولوی او با شیطنت‌های ناگهانی خود، مادرش را خجالت زده کرد. نیوشا ضیغمی با صدای بلند در مقابل دوربین تعجب و احساس شرمندگی کرد.

بیشتر بخوانید:

 استوری جنجالی نیوشا ضیغمی درباره درد و دل کردن با مردم

خجالت نیوشا ضیغمی از شیطنت های دخترش

نیوشا ضیغمی، بازیگر و تهیه‌کننده زن ایرانی، به تازگی در صفحه اینستاگرام خود لایوی راه اندازی کرد. در این لایو، دختر کوچولوی او به نام لنا را صدا زد. شیطنت‌های ناگهانی و بی‌انضباطی دخترک باعث خجالت مادرش شد. نیوشا ضیغمی با صدای ازاد و بلند دوربین را تکان داد و شرمنده هوادارنش از رفتار او شد.

نیوشا ضیغمی چندی پیش از همسر خود جدا شده است. در سال ۸۹، نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان، تاجر نقره، ازدواج کرد. او یک فرزند دختر نیز دارند. اخیراً، نیوشا ضیغمی عکس‌های مشترک با همسرش را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرده است.

خجالت زده شدن نیوشا ضیغمی از شیطنت های دخترش

در ادامه می‌توانید ویدیو شرمساری نیوشا ضیغمی از شیطنت های دخترش را ببینید:

شرمندگی نیوشا ضیغمی از شیطنت های دخترش

نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران است که علی‌رغم احتمالاً فاصله گرفتن از صنعت بازیگری، در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و به نوعی به عنوان یک بلاگر محسوب می‌شود. از طریق فعالیت‌های مجازی، او درآمد قابل توجهی کسب می‌کند و محبوبیت زیادی به دست آورده است. اما یک نکته‌ای که این روزها درباره پیج نیوشا ضیغمی وجود دارد، این است که هیچ عکسی از همسرش در این پیج قرار ندارد. به همین دلیل، بسیاری از کاربران باور دارند که این خانم و همسرش از هم جدا شده‌اند. با این حال، تا کنون نیوشا ضیغمی هیچ واکنشی نشان نداده و به طور عادی و با شیکی فعالیت خود را ادامه می‌دهد، و تعداد فالوورهایش روز به روز در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص خجالت نیوشا ضیغمی از شیطنت های دخترش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *