لحظه تراشیده شدن موهای آرش میر احمدی + جزئیات بیماری بازیگر ایرانی

آرش میر احمدی بازیگر 52 ساله تلویزیون با بیماری سرطان پانکراس مبارزه می‌کند. چندی یپش، ویدئویی از لحظه تراشیده شدن موهای آرش میر احمدی منتشر شد.

لحظه تراشیده شدن موهای آرش میر احمدی

این ویدئوی تلخ نشان دهنده تراشیدن موهای آرش میراحمدی به دلیل شیمی درمانی است. همسر او در تاریخ بیست و پنجم شهریور ماه سال 1402، این لحظه را ثبت کرد. او در این مطلب نوشت:

زندگی پر از پستی و بلندی است و همیشه انسان را به چالش می‌کشد. ما همیشه در جنگی زیبا و عاشقانه با زندگی هستیم. آرش باید یاد بگیرد که بیماریش را دوست داشته باشد تا بتواند آن را شکست دهد. علم شاید بتواند تا حدی برای ما تعیین تکلیف کند، اما در درون خود نیرویی ناشناخته به نام امید داریم که هر روز با تکیه بر آن زندگی را آغاز می‌کنیم.

ویدئوی کچل کردن آرش میر احمدی

بستری شدن آرش میراحمدی در آی‌سی‌یو

شب گذشته آرش میراحمدی در پی یک عارضه‌ جدی کبدی در بیمارستان بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت. همسر او، مرجان صفابخش، در این رابطه نوشت:

متاسفانه در آخرین شیمی درمانی دکتر متوجه سطح زردی بسیار بالای او شد و دستور داد فورا بستری شود.

بستری شدن آرش میراحمدی در آی‌سی‌یو خبر ناراحت‌کننده‌ای بود که امروز منتشر شد، با آرزوی سلامتی برای این بازیگر عزیز کشور.

پست عاشقانه همسر آرش میراحمدی

بازیگر معروف آرش میراحمدی از ابتلای خود به بیماری سرطان لوزالمعده خبر داد. گویا او به مدت 9 ماه است که گریبان گیز مریضی خود می‌باشد. همسر آرش میراحمدی بازیگر ۵۲ ساله‌ای که به تازگی خبر از ابتلای خود به سرطان پانکراس داده است در یک پست اینستاگرامی ضمن قدردانی از افرادی که جویای حال این بازیگر هستند نوشت:

آرش عزیز من، رفیق بیست و نه ساله من قلبی از طلا داره و روحیه‌ای قوی … ما وارد دروازه جدیدی از زندگی شدیم و این شاید بعدها به عنوان بهترین اتفاق زندگیمون قلمداد کنیم.
ممنونم از همتون که تلفن می‌زنید، دایرکت میدید، پیغام میدید و جویای حالش هستید … ما خوبیم … برای این همه انرژی مثبت ما رو شگفت زده کردید … ممنونم از مهربونیتون … همتون رو عجیب دوست داریم و برای داشتن تک تک تون به خودمون می‌بالیم … ما رو ببخشید که جوابگوی تک تکتون نیستیم ، امید یعنی خدا

این زوج یک پسر پانزده ساله به نام آرشام دارند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات نعیمه نظام‌دوست درباره بیماری و وضعیت درمان آرش میراحمدی

توضیحات نعیمه نظام دوست درباره بیماری و وضعیت درمان آرش میر احمدی بازیگر معروف تلویزیون :

متاسفانه ما و خود آرش چند روز است از بیماری قطعی او باخبر شده‌ایم. میراحمدی تقریبا ۸ ماه بود که در فضای مجازی فعالیت نداشت و من فکر می‌کردم میل شخصی اوست. ماه گذشته در تولد داریوش فرضیایی ایشان را دیدم که بسیار ضعیف و لاغر شده بود، وقتی علت آن را جویا شدم آرش گفت کمی از افسردگی و ناراحتی روده رنج می‌برد. مدت‌ها در حال آزمایش دادن بود که در نهایت سرطان پانکراس تشخیص داده شد.

ویدیویی شوکه کننده از آرش میر احمدی بازیگر معروف تلویزیون

لحظه تراشیده شدن موهای آرش میر احمدی
بستری شدن آرش میراحمدی در آی‌سی‌یو

آرش میراحمدی از ابتلای خود به بیماری سرطان لوزالمعده خبر داد و در باره وضعیت این بیماری و مراحل درمانی اش توضیحاتی را عنوان کرد.آرش میراحمدی- «خنده بازار»، سریال «محله گل و بلبل» و سریال «بچه محل» با انتشار یک ویدیو پس از ۸ ماه در مورد بیماری اش و نحوه ای شناسایی آن توضیحاتی ارائه داده و بیان کرده است اطلاعات بیشتری درباره این بیماری و مراحل درمان آن به عنوان تجریه زیستی خواهد گفت.

او که از ابتلای خود به بیماری سرطان پانکراس خبر داده، اشاره کرده است که بزودی درمان خود با شیمی‌درمانی را آغاز خواهد کرد.آرش میراحمدی (زاده ۴ تیر ۱۳۵۰) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.از مهم‌ترین کارهای این بازیگر می‌توان به بازیگری در سریال «خنده بازار»، سریال «محله گل و بلبل» و سریال «بچه محل» اشاره کرد.همچنین سریال طنز «از این به بعد» از آخرین کارهای او در تلویزیون و شبکه نسیم محسوب می شود. بازنویسی کن

تغییر چهره ناراحت کننده آرش میر احمدی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از چهره شکسته آرش میر احمدی را ببینید:


ویدیویی از تغییر چهره عجیب آرش میر احمدی

آرش میراحمدی در سال ۱۳۷۶ با مجموعه “گل های ۷۶” به کارگردانی مسعود آب پرور شناخته شد و سپس در سال ۱۳۹۰ با مجموعه “خنده باز” به کارگردانی شهاب عباسی به اوج شهرت رسید. او در اردیبهشت سال ۷۴ با خانم مرجان صفابخش، طراح صحنه و لباس، ازدواج کرد. در زمان ازدواج، آرش ۲۳ ساله بود و همسرش ۱۷ ساله بود. ثمره این زندگی موفق، دو فرزند به نام‌های کارمانیا و آرشام است.

مرجان صفابخش درباره آشنایی خود با آرش می‌گوید: “آشنایی ما خیلی جالب بود. به نوعی می‌توان گفت من آرش را پیدا کردم زمانی که او آن روزها برنامه نوروز ۷۲ را داشت. راستش پدر من ارتشی است و ما هم در کرمان زندگی می‌کردیم؛ یعنی اصالتاً کرمانی هستیم. یکبار در آن جمع نوروز ۷۲ در تالاری برای نیروی زمینی ۰۵ کرمان اجرا داشتند و من که آرش را قبلاً در تلویزیون دیده بودم، حس کردم چقدر خوشتیپ تر است.”


بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص لحظه تراشیده شدن موهای آرش میر احمدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *