افشاگری از پشت صحنه سریال حیثیت گمشده + ویدیو

مصدومیت مهدی حسینی نیا در حیثیت گمشده به دلیل پرتاب بشقاب برنج توسط بهاره افشاری به سمت او بود. با ویدئوی پشت صحنه سریال حیثیت گمشده همراه ما بمانید.

در حین فیلمبرداری یک سکانس، بهاره افشاری بشقاب برنج را به سمت مهدی حسینی نیا پرتاب کرد و او دچار مصدومیت شد. در فیلم پشت صحنه حیثیت گمشده، می‌توانید این واقعه را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده + زمان پخش و خلاصه داستان

مصدومیت مهدی حسینی نیا در حیثیت گمشده

مصدومیت مهدی حسینی نیا در سریال حیثیت گمشده باعث جلب توجه رسانه‌ها شد. این حادثه در دنیای سینما و تلویزیون به عنوان یک رویداد ناخوشایند مورد توجه قرار گرفت و در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مصدومیت هنرمندان در طول فیلمبرداری یک پروژه معمولاً توجه و علاقه رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند و این مورد نیز استثنا نبود.

همانطور که گفته شد پرتاب دیس برنج توسط بهاره افشاری و مجروح شدن مهدی حسینی‌نیا در پشت صحنه سریال “حیثیت گمشده” در فضای مجازی باعث ایجاد سر و صدای زیادی شد. این حادثه پس از موفقیت سریال در میان تماشاگران، اتفاق افتاده است. مینی سریال “حیثیت گمشده” توسط تیم موفق سقوط برای نمایش ویژه فیلمو طراحی و تولید شد.

این مینی سریال شامل 9 قسمت است و در تاریخ 4 تیر 1402 (سه‌شنبه 25 ژوئن 2023) ساعت 8 صبح و در 17 سپتامبر 1402 (یکشنبه 9 سپتامبر 2023) آخرین قسمت آن در فیلمو پخش خواهد شد. “حیثیت گمشده” سریال جدیدی به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و محمدرضا منصوری است، و محمدحسین مهدویان به عنوان تهیه‌کننده این پروژه مشغول به کار است.

ویدیوی زخمی شدن مهدی حسینی نیا در پشت صحنه سریال حیثیت گمشده را ببینید:

دیگر هنرمندان این مجموعه می‌توان به؛ بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی جامین پرداز و ستاره پسیانی اشاره کرد. نادر فلاح و آرش فلاحت پیشه و آرشیدا بازیگر خردسال این سریال جذاب است.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا

بیوگرافی مهدی حسینی نیا
بیوگرافی مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی‌نیا (زاده ۲۸ شهریور ۱۳۶۰) بازیگر اهل ایران است. بازیگری را نخستین بار از سال ۱۳۸۹ و فیلم اینجا بدون من شروع کرد. در میان سایر نقش‌هایش، او نقش مکملی در متری شیش و نیم (۱۳۹۷) و برادران لیلا (۱۴۰۱) ساخته سعید روستایی و نیز شنای پروانه (۱۳۹۸) و یاغی (۱۴۰۱) ساخته محمد کارت داشته‌است.

تصویری از مهدی حسینی نیا و همسرش منتشر شده است، اما صحت این مطلب تا کنون تایید نشده است، که واقعا این خانم همسر مهدی حسینی نیا هستند و یا یکی از طرفداران او این عکس را منتشر کرده است.

اخبار روز سلبریتی‌ها

در کنار حادثه‌ای که برای مهدی حسینی نیا در سریال حیثیت گمشده رخ داد، امروز خبرهای مرتبط با  مهدی طارمی و علت جدایی پژمان بازغی و مستانه مهاجر نیز مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مصدومیت مهدی حسینی نیا در حیثیت گمشده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

سوالات متداول

مهدی حسینی نیا در متری شیش و نیم کدام کاراکتر بود؟

مهدی حسینی نیا در متری شیش و نیم یک نقش مکمل (حسن گاوی) را ایفا کرده بود.

مهدی حسینی نیا در شنای پروانه بازی کرده است؟

بله، مهدی حسینی نیا در شنای پروانه نقش مسیب دوست هاشم را ایفا کرده بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *