ویدیو : شوت محکم رونالدو به سمت فیلمبردار

به تازگی ویدیویی از شوت محکم رونالدو به سمت فیلمبردار در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از برخورد شوت کریستیانو رونالدو به فیلمبردار در رسانه های اینترنتی پخش شده است. گویا شوت قدرتی رونالدو به سوی فیلمبردار بسیاری از کابران شوکه کرده است. با این حال، هنوز هم رونالدو مانند جوانی خود قوی و حرفه‌ای می‌باشد.

شوت محکم رونالدو به سمت فیلمبردار

در ادامه می‌توانید ویدیو آسیب دیدم فیلمبردار بر اثر شوت محکم رونالدو را ببینید:

در دیدار تیم النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان مقابل تیم الرائد، کریستیانو رونالدو با شوت قدرتمندی که زد، خبرساز شد. النصر در چارچوب هفته ششم لیگ حرفه‌ای عربستان با نتیجه ۳-۱ به پیروزی رسید و چهارمین برد متوالی خود را جشن گرفت.

کریستیانو رونالدو در این دیدار با تیر قوی خود، یک فیلمبردار پشت دروازه را صدمه‌دیدنی کرد. شوت قوی کریستیانو رونالدو به سمت دروازه، به صورت تصادفی با فیلمبردار پشت دروازه برخورد کرد که یک مرد میانسال بود. این برخورد باعث نقل مکان و سقوط او شد.

قدرت شوت کریستیانو رونالدو باعث وارد آمدن آسیب جدی به صورت فیلمبردار شد. صورت او دچار ورم و التهاب شدید شده است. ضربه قوی کریستیانو رونالدو به یک مأمور امنیتی برخورد کرد و او خودش را به پشت تابلوهای تبلیغاتی رساند تا از وضعیت او که آسیب دیده بود، اطمینان حاصل کند.

به نظر می‌رسد که ماجرای شوت‌های قوی کریستیانو که باعث آسیب دیدن افراد کنار زمین و تماشاگران می‌شود، ادامه دارد. قبلاً هم در زمان بازی در رئال مادرید، شوتی زد که باعث شکستن دست یک پسربچه در میان تماشاگران شد.

بیوگرافی کریستیانو رونالدو

شوت محکم رونالدو به سمت فیلمبردار

کریستیانو رونالدو، متولد ۵ فوریه ۱۹۸۵ در پرتغال، یکی از نامدارترین بازیکنان فوتبال است. او از سن ۸ سالگی بازی فوتبال را شروع کرد و در حال حاضر به عنوان یک مهاجم با پنج توپ طلا به شهرت رسیده است. ضریب چربی بدن رونالدو ۱۰ درصد است، که این ویژگی بدنی به او کمک می‌کند تا سریع باشد. قد او ۱۸۵ سانتی‌متر و وزنش ۸۰ کیلوگرم است و می‌تواند تا ۲ متر و ۹۳ سانتی‌متر بپرد.

رونالدو در روستای “فونچال” در پرتغال به دنیا آمد و به عنوان فرزند آخر خانواده به دنیا آمد. مادرش با نام “ماریا” آشپز و پدرش با نام “خوزه دینیس آویرو” باغبان شهرداری بودند. نام “رونالدو” را پدرش براساس علاقه‌اش به “رونالد ریگان”، رئیس‌جمهور وقت، برای پسرش انتخاب کرد.

رونالدو دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و در یک خانواده فقیر و با دین مسیحی کاتولیک بزرگ شدند. آن‌ها همه در یک اتاق مشترک زندگی می‌کردند. او از سال ۱۹۹۲، در سن ۷ سالگی، با تیم محلی “آندورینها” در پرتغال، که پدرش مسئول تدارکات آن بود، به صورت جدی فوتبال را شروع کرد. سپس وارد باشگاه “ناسیونال مادیرا” شد.

در سال ۱۹۹۷، در سن ۱۲ سالگی، توجه باشگاه “اسپورتینگ لیسبون” پرتغال را به خود جلب کرد و وارد آکادمی این تیم شد. او در سال ۲۰۰۲، در سن ۱۷ سالگی، به تیم اصلی این باشگاه راه یافت و تا سال ۲۰۰۳ در آن تیم بازی کرد. در سن ۱۴ سالگی، پس از پرتاب صندلی به سمت معلمی که به او توهین کرده بود، تصمیم گرفت دیگر درس خواندن را رها کند و تمام وقت خود را به فوتبال اختصاص دهد. او با حمایت مادرش، رویایش را دنبال کرد.

حواشی و شایعات کریستیانو رونالدو

شوت محکم رونالدو به سمت فیلمبردار

درست است که قبل از دیدار پرتغال مقابل ایران در جام جهانی ۲۰۱۸، کریستیانو رونالدو در حین گرم کردن خود شوتی زد که به مجتبی صالح، عکاس روزنامه خبرورزشی برخورد کرد.

همچنین، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، قبل از شروع بازی منچستر یونایتد در برابر یانگ بویز، کریستیانو رونالدو نیز در حین گرم کردن خود با شوتی قوی یکی از مأموران امنیتی را صدمه‌دیدنی کرد. پس از این اتفاق، رونالدو نیز به سمت او حرکت کرد و از او دلجویی کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص شوت محکم رونالدو به سمت فیلمبردار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *