دیدار اشکان خطیبی و زر امیرابراهیمی در جشنواره ونیز 2023

شب گذشته، جشنواره ونیز برگزار شد که فیلمی با بازی زر امیر ابراهیمی حضور داشت. به همین دلیل دیدار اشکان خطیبی و زر امیرابراهیمی در جشنواره ونیز 2023 رخ داد.

زر امیر ابراهیمی، در افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز حضور پیدا کرد. دلیل حضور او، فیلم شیدا با بازیگری خودش بود. پس از حضور این بازیگر در جشنواره فیلم ونیز، اشکان خطیبی که اخیرا به خارج از کشور مهاجرت کرده، در آن مراسم حضور پیدا کرد تا دیدار زر امیرابراهیمی و اشکان خطیبی را شاهد باشیم.

دیدار اشکان خطیبی و زر امیرابراهیمی در جشنواره ونیز 2023

دیدار اشکان خطیبی با زهرا امیرابراهیمی پس از مهاجرت

اشکان خطیبی، زر امیر ابراهیمی و آلبرتو باربرا (رئیس فستیوال فیلم ونیز) در کنار هم در تصاویری دیده شدند. اشکان خطیبی این تصاویر را منتشر کرده و درباره دیدار خود با زر امیر ابراهیمی پس از 20 سال خبر داده است.

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم شیدا ؛ بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

تریلر رسمی فیلم شیدا منتشر شد

پس از اینکه در شبکه‌های اجتماعی، تصاویری از دیدار زهرا امیرابراهیمی و اشکان خطیبی در فرش قرمز فستیوال فیلم ونیز منتشر شد، حواشی و بازتاب فراوانی در بین رسانه‌های ایرانی به انتشار رسید.

در ادامه می‌توانید تصویری از دیدار زر امیرابراهیمی و اشکان خطیبی را ببینید:

دیدار اشکان خطیبی و زر امیرابراهیمی
دیدار اشکان خطیبی با زهرا امیرابراهیمی پس از مهاجرت
دیدار اشکان خطیبی و زر امیرابراهیمی
حواشی اشکان خطیبی و حضور در جشنواره ونیز

بیوگرافی اشکان خطیبی و زهرا امیر ابراهیمی

اشکان خطیبی، یک هنرمند چندگانه ایرانی است که در تاریخ 19 مهر 1358 متولد شد. او بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان می‌باشد. خطیبی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته تئاتر در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده است. چندی پیش، او اعلام کرد که برای همیشه از ایران رفته و به کشور اسپانیا مهاجرت کرده است.

زهرا امیرابراهیمی، بازیگر ایرانی است که در فیلم سینمایی “انتظار” در سال 1379 و نیز در سریال تلویزیونی “کمکم کن” که در ماه رمضان سال 1383 پخش شد، نقش آفرینی کرد. این فیلم و سریال به عنوان فرصتی برای وی در حوزه بازیگری به شمار می‌آیند و به شهرت او کمک کردند. زهرا امیرابراهیمی پس از انتشار فیلم غیراخلاقی از خودش به خارج از کشور مهاجرت کرد.

حواشی اشکان خطیبی و حضور در جشنواره ونیز

پس از اینکه اشکان خطیبی در یک خبر تکمیلی که بهمن بابازاده از او منتشر کرد، خبر مهاجرت خود را به صورت علنی به مردم گفت، بسیاری از ماجراها و حواشی او منتشر شد. حالا او چند ماهی است که در اسپانیا مستقر است.

زر امیر ابراهیمی، پس از اینکه برای انتشار فیلم جدیدش در جشنواره فیلم ونیز حضور پیدا کرد، تصویر او در کنار اشکان خطیبی نیز منتشر شد که بازتاب و حواشی زیادی را برای هر دو بازیگر در فضای اجتماعی به همراه داشت.

اخبار مرتبط:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص دیدار اشکان خطیبی و زر امیرابراهیمی در جشنواره ونیز 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *