علت مرگ جیمی بافت در 76 سالگی

روز گذشته، اعلام شد که جیمی بافت، خواننده محبوب آمریکایی درگذشت. در ادامه این نوشتار، به علت مرگ جیمی بافت در 76 سالگی خواهیم پرداخت.

جیمی بافت با آثار موفقی مانند “Margaritaville” و “Cheeseburger in Paradise” شهرت زیادی به دست آورد و به یک قهرمان فولکلور معروف، به ویژه در میان هواداران و طرفداران وی، تبدیل شد. جیمی بافت، بامداد امروز در سن ۷۶ سالگی درگذشت. پس از اینکه برخی از رسانه‌ها، به خبر مرگ jimmy buffett در سن 76 سالگی در ادامه دلیل مردن جیمی بافت را اعلام خواهیم کرد.

علت مرگ جیمی بافت در 76 سالگی

درگذشت جیمی بافت در یک بیانیه منتشر شده در وب سایت او اعلام شد. جزئیات مربوط به محل و علت درگذشت وی در بیانیه ذکر نشده است؛ اما از آنجایی که او سن بالایی داشت، امکان سکته قلبی، بزرگ‌ترین احتمالی است که برخی از رسانه‌های خارجی درباره آن اعلام کردند.

در بهار امسال، آقای بافت برنامه یک سری کنسرت را تغییر داد و اعلام کرده بود که به دلایل بهداشتی در برخی از تاریخ‌ها در بیمارستان بستری است، اگرچه جزئیات بیشتری ارائه نشده بود.

علت مرگ جیمی بافت در 76 سالگی
دلیل مردن جیمی بافت

بیوگرافی جیمی بافت

جیمی بافت در تاریخ 25 دسامبر 1946 در شهر پاسکاگولا در ایالت می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد و تا حدودی در ایالت آلاباما بزرگ شد. پس از فارغ التحصیلی از کالج با مدرک تاریخ، او برای مدت کوتاهی به عنوان نویسنده برای مجله بیلبورد کار کرد. همچنین، برای چندین سال در یک قایق ماهیگیری مشغول به کار بود. در سال 1970، او اولین آلبوم خود را به نام “Down to Earth” منتشر کرد.

جیمی بافت در طول دوران حرفه‌ای خود بیش از 30 آلبوم منتشر کرد و برای دو بار نامزد جایزه گرمی شد. او به خاطر آهنگ “Hey Good Lookin” که در سال 2004 با همکاری کنی چسنی، آلن جکسون، جورج استریت، کلینت بلک و توبی کیث اجرا شد، نامزد جایزه گرمی شد

حواشی مرگ jimmy buffett

در بیانیه‌ای که در توییتر به اشتراک گذاشته شد، جیمی بافت به طرفدارانش خبر بستری شدن در بیمارستان در بوستون را اعلام کرد و اظهار کرد که این مسئله نیاز به توجه فوری داشته است و از این رو برنامه‌ریزی یک کنسرت را در ماه مه 2023 مجبور شده تغییر دهد.

در تاریخ 1 سپتامبر 2023، جیمی بافت در سن 76 سالگی، درگذشت. این خبر نیز در یک بیانیه از طریق شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت او به اطلاع عموم رسید. در بیانیه‌ای که به همراه عکسی از بافت نشسته در قایق منتشر شد، آمده است:

جیمی در شب اول سپتامبر به آرامی در محاصره خانواده، دوستان، موسیقی و سگ‌هایش درگذشت. زندگی مانند یک آهنگ تا آخرین نفس است و بسیاری از ما آن را بی اندازه از دست خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص علت مرگ جیمی بافت در 76 سالگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *