اکران کنسرت Eras Tour تیلور سوییفت پاییز امسال در سالن‌ های سینما ؛ تاریخ اکران

اکران کنسرت Eras Tour تیلور سوییفت پاییز امسال در سالن‌ های سینما بسیار خبرساز شد. گفتنی است برگزاری این کنسرت باعث رونق سینماهای آمریکا می‌شود.

کنسرت تور ادوار Eras Tour تیلور سویفت پاییز امسال در سالن‌ های سینما اکران خواهد شد. این تور باعث رونق سینماهای آمریکا می‌شود و در سینماهای ای‌ام‌سی و سینه‌مارک از پاییز آینده آغاز خواهد شد. همچنین در سینماهای کانادا و مکزیک نیز نمایش داده می‌شود. این کنسرت تیلور سویفت راجع به تورهای قبلی او است و به دلیل تأخیر چندین فیلم معروف، تصمیم گرفته شده است که این تور در سینماها برگزار شود.

اکران کنسرت Eras Tour تیلور سوییفت پاییز امسال در سالن‌ های سینما

کنسرت Eras Tour تیلور سوییفت پاییز امسال در سالن‌ های سینما اکران می‌ شود

تور “ادوار” (Eras Tour) تیلور سویفت با عنوان فیلم پرفروش “باربی” (Barbie) مقایسه می‌شود. این تور برای دنیای موسیقی در طول تابستان با رکوردهای زیادی روبرو شد. قیمت بلیت‌های این فیلم حدود ۱۳ تا ۲۰ دلار اعلام شده است. شرکت ای‌ام‌سی اعلام کرده است که ظرفیت ترافیک پلتفرم خرید بلیت پنج برابر افزایش یافته است تا هرگونه مشکل در فروش بلیت‌ها به وجود نیاید.

رونق بخشیدن سوییفت با تور ادوار به سینماهای آمریکا

اکران کنسرت Eras Tour تیلور سوییفت پاییز امسال در سالن‌ های سینما

اکران کنسرت تور ادوار تیلور سوییفت پاییز امسال در سالن‌ های سینما

در هفته‌های اخیر، سونی اکران فیلم “کریون شکارچی” (Kraven the Hunter) و برادران وارنر اکران فیلم “تلماسه ۲” (Dune: Part Two) را به تأخیر انداخته بودند. به همین دلیل، اکران این کنسرت برای سالن‌داران بسیار مثبت است.

تیلور سوییفت عامل رونق اقتصاد آمریکا ؛ صدر جدول هفتگی بیلبورد!

در گزارشی اعلام شده است که تیلور سویفت به عنوان اولین هنرمند زن در تاریخ اسپاتیفای به بیش از ۱۰۰ میلیون شنونده ماهانه دست یافته است. آلبوم “ویکند” با ۱۱۰ میلیون شنونده ماهانه در اسپاتیفای رکورددار است و هنرمندانی مانند “بد بانی” با ۹۰ میلیون شنونده و “اد شیران” با ۷۷ میلیون شنونده ماهانه نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

همین اخیراً، تیلور سویفت سومین آلبوم خود را با نام “حالا حرف بزن” (Speak Now) به صورت ضبط مجدد منتشر کرده است. این آلبوم با رتبه اول در فهرست ۲۰۰ آلبوم برتر بیلبورد قرار گرفت.

فیلم کنسرت تیلور سوئیفت و تناسبش با زلزله 3 ریشتری

تاریخ اکران کنسرت Eras Tour تیلور سوییفت در سالن‌ های سینما

تیلور سویفت  The Eras Tour، در پاییز امسال در سینماهای سراسر کشور به نمایش در خواهد آمد و روز افتتاحیه آن برای جمعه 13 اکتبر تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اکران کنسرت Eras Tour تیلور سوییفت پاییز امسال در سالن‌ های سینما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *