ببینید : ویدیو ارژنگ امیرفضلی در کانادا ؛ پس از سه سال سخت کار کردن امدم کانادا!

اخیرا ویدیو ارژنگ امیرفضلی در کانادا در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بحث داغی را در بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرده است.

به تازگی، ویدیویی از تفریحات ارژنگ امیرفضلی در کانادا و خود را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. در ویدیو سفر ارژنگ امیر فضلی به کشور کانادا ، ارژنگ امیرفضلی در لحظاتی شاد و خوشحال به نظر می‌رسد که فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایش را به تماشاگران خود نشان می‌دهد.

ویدیو ارژنگ امیرفضلی در کانادا

در ادامه می‌توانید ویدیویی از مسافرت رفتن ارژنگ امیرفضلی به کانادا را ببینید:

ویدیوی منتشر شده نشان می‌دهد که ارژنگ امیرفضلی در حال لبخند زدن، بازی و لذت بردن از زندگی است. این ممکن است شامل لحظاتی از دیدار با دوستان، خانواده یا فعالیت‌های دیگری باشد که او را خوشحال کرده است.

بیوگرافی ارژنگ امیرفضلی

ویدیو ارژنگ امیرفضلی در کانادا

ارژنگ امیرفضلی، متولد اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران، یک بازیگر کمدی و نقاش است. او در رشته گرافیک تحصیل کرده است اما علاقه‌مندی و استعدادش در حوزه تئاتر و بازیگری بوده است. او با شروع بازی در مجموعه تلویزیونی “ساعت خوش” به شهرت و محبوبیت بالایی دست یافت. در آن زمان که او متاهل بود، مدتی از بازیگری ممنوع‌الکار شد. پدر ارژنگ، حسین امیرفضلی نیز بازیگری را از تئاتر لاله زاد آغاز کرده و سپس به سینما و رادیو پیوست.

ارژنگ امیرفضلی با تشویق پدرش، تصمیم گرفت هنر را به خوبی یاد بگیرد و به همین دلیل در رشته گرافیک تحصیل کرد که شامل نقاشی، خطاطی و طراحی است. اما از ابتدای تحصیل در مدرسه تئاتر نیز بازیگری را همراهی می‌کرد و پس از پایان دوره گرافیک، به جدیت بازیگری را با همکاری بازیگرانی مانند امیر غفارمنش و داوود اسدی ادامه داد.

در سال ۱۳۷۱، ارژنگ یک نمایشگاه نقاشی برگزار کرد که در آن به طور اصلی به نقاشی‌های سورئال پرداخت. اما او متوجه شد که از این طریق نمی‌تواند به خوبی درآمد کسب کند. پس در سال آخر سربازی، پدرش درگذشت و او یکسالی بیکار بود. اما از سال ۱۳۷۲ با دعوت آقایان کاردان و عمرانی و با همکاری با مجموعه “نوروز ۷۲” به عنوان بازیگر، وارد عرصه فعالیت در سینما شد.

ارژنگ امیرفضلی در سال ۱۳۷۳، در سن ۲۴ سالگی، با مجموعه “ساعت خوش” به عنوان بازیگر به اوج شهرت رسید. وی همچنین طراح و نویسنده این مجموعه بود. بازیگرانی مانند رضا عطاران، نصرالله رادش، سعید آقاخانی، مهران مدیری، امیر غفارنش، یوسف صیادی و رضا شفیعی نیز جزو هنرمندانی بودند که با بازی در “ساعت خوش” شهرت داشتند.

حواشی در مورد ارژنگ امیرفضلی

ویدیو ارژنگ امیرفضلی در کانادا

چند روز پیش، یک تصویر جدید از ارژنگ امیرفضلی منتشر شد که نشان می‌دهد قیافه او به طرز چشمگیری تغییر کرده است. در این تصویر، ارژنگ با آرایش زنانه، مدل موها و ابروهای زنانه خود، شائبه‌ای را به وجود آورده که او تغییر جنسیت داده است.

تصاویر ارژنگ امیرفضلی و تغییرات ظاهری او، در فضای رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بسیار بحث و گفتگو ایجاد کرده است. اما تاکنون، ارژنگ امیرفضلی یا نمایندگان او هیچ تأییدیه‌ای درباره تغییر جنسیت نداده‌اند و این موضوع همچنان موضوع اختلاف نظر و حدس و گمان است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص ویدیو ارژنگ امیرفضلی در کانادا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *