کریس ایوانز بازیگر کاپیتان آمریکا مخفیانه با آلبا باپتیستا ازدواج کرد

به تازگی خبر ازدواج مخفیانه کریس ایوانز با آلبا باپتیستا در فضای مجازی و شبکات اجتماعی منتشر شده و جنجال بسیاری به پا کرده است.

ازدواج مخفیانه کریس ایوانز اخیرا به شدت خبرساز شده است. این بازیگر آمریکایی که موفقیت بسیاری در دنیای مارول کسب کرده است، موفق شده تا زندگی عاشقانه خودش را به طور پنهانی ادامه دهد و اکنون خبر ازدواج کریس ایوانز بازیگر کاپیتان آمریکا که مخفیانه انجام شده، در مجلات خارجی منتشر شده است.

ازدواج مخفیانه کریس ایوانز با آلبا باپتیستا

کریس ایوانز در 9 سپتامبر در یک مراسم آرام و صمیمی در یک اقامتگاه خصوصی در ماساچوست با بازیگر، آلبا باپتیستا ازدواج کرد. در مراسم عروسی خانواده و دوستان نزدیک، از جمله انتقام جویان همکار ایوانز مانند رابرت داونی جونیور، کریس همسورث و جرمی رنر حضور داشتند. قبل از ازدواج، هیچ اعلام رسمی از نامزدی این زوج وجود نداشت.

ازدواج مخفیانه کریس ایوانز با آلبا باپتیستا
ازدواج مخفیانه کریس ایوانز

بیوگرافی کریس ایوانز ؛ آلبا باپتیستا همسر کریس ایوانز کیست؟

کریستوفر رابرت ایوانز، متولد ۱۳ ژوئن ۱۹۸۱، بازیگر آمریکایی است. او کارش را با نقش‌هایی در مجموعه‌های تلویزیونی مانند جنس مخالف در ۲۰۰۰ آغاز کرد و بعد از حضور در چند فیلم نوجوانانه شامل نه یه فیلم نوجوانی دیگه (۲۰۰۱)، او با نقش‌آفرینی در سری فیلم‌های انتقام جویان از مارول، توجه بسیاری را به خودش جلب کرد.

در حالی که ایوانز خود را به عنوان نماد مارول با حرفه ای موفق تثبیت کرده است، آلبا باپتیستا نیز پیشینه‌ای چشمگیر دارد. این بازیگر، متولد ۱۰ ژوئیه ۱۹۹۷، بازیگر سینما و تلویزیون پرتغالی – برزیلی است و از آنجایی که مادرش به عنوان مترجم کار می‌کند، چند زبانه است و به زبان‌های پرتغالی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی مسلط است. باپتیستا با بازی در فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود شهرت یافت و با دریافت جایزه ستاره تیرانداز اروپا در جشنواره فیلم برلین مفتخر شد.

ازدواج مخفیانه کریس ایوانز با آلبا باپتیستا
آلبا باپتیستا همسر کریس ایوانز

حواشی و شایعات رابطه کریس ایوانز و آلبا باپتیستا ؛ عاشقانه بی‌حاشیه

ایوانز 42 ساله و باپتیستا 26 ساله علیرغم اینکه حدود دو سال با هم بودند، موفق شدند رابطه خود را مخفی نگه دارند. شایعات مربوط به عاشقانه آنها در نوامبر 2022 زمانی که آنها در حال قدم زدن با هم در شهر نیویورک مشاهده شدند شروع شد. داستان عشق آن‌ها در اوایل سال 2023 زمانی که ایوانز یک مونتاژ ویدیویی بازیگوش از شوخی این زوج با یکدیگر را در اینستاگرام منتشر کرد و رسماً رابطه آن‌ها را تأیید کرد، بازتاب عمومی گسترده‌ای به همراه داشت.

ازدواج مخفیانه کریس ایوانز با آلبا باپتیستا
ازدواج کریس ایوانز بازیگر کاپیتان آمریکا

در روز ولنتاین، ایوانز مجموعه‌ای از عکس‌ها و ویدیوها را به اشتراک گذاشت که ماجراجویی‌های خودش با بابپیستا را نشان می‌داد، از جمله پیاده‌روی، کنده‌کاری کدو تنبل، و لذت بردن از وقت‌گذرانی با سگ خود، داجر. این زوج بعد از حضور در اولین نمایش فیلم Ghosted با هم در ماه آوریل، تصمیم گرفتند که عکسی از خودشان منتشر نکنند. در حالی که آن‌ها در رویدادهای مختلف با هم دیده شده‌اند، این زوج توانستند سطح نادری از حریم خصوصی را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص ازدواج مخفیانه کریس ایوانز با آلبا باپتیستا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *