کریستوفر نولان در پی مذاکره برای کارگردانی و راه اندازی مجدد جیمز باند

به تازگی اخباری مبنی بر ساخته شدن فیلم جیمز باند توسط کریستوفر نولان در شبکات مجازی به انتشار رسیده و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

بعد از انتشارات گزارش‌هایی ساختن فیلم بعدی جیمز باند توسط نولان بسیار جنجالی شده است. مذاکره برای کارگردانی دو فیلم بعدی جیمز باند توسط نولان و تمایل این کارگردان برای ساختن دو فیلم بعدی جیمز باند، برای کمپانی Eon Productions بود.

ساخته شدن فیلم جیمز باند توسط کریستوفر نولان

کریستوفر نولان، نویسنده و کارگردان اوپنهایمر، و فیلمساز تحسین شده که همچنین می‌توانید از بهترین فیلم های کریستوفر نولان تا سال 2023 مطلع شوید، تمایل خود را برای کارگردانی یک فیلم جیمز باند نشان داده است. او که به‌خاطر کار استادانه‌اش بر روی فیلم‌های اکشن، سه‌گانه شوالیه تاریکی و تنت شناخته می‌شود، ممکن است در واقع به ژانر جاسوسی بازگردد و سکان هدایت دو فیلم بعدی جیمز باند را در Eon Productions بر عهده بگیرد.

بر اساس گزارشی از World of Reel، نولان و باربارا بروکلی، تهیه‌کننده فرنچایز باند، در طول تور مطبوعاتی اوپنهایمر و قبل از اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا صحبت می‌کردند. بر اساس این گزارش، همانطور که پیش‌بینی می‌شد، به دلیل اصرار نولان بر کنترل خلاقانه کامل بر کارگردانی و نویسندگی، مذاکرات با مشکل مواجه شده‌است.

ساخته شدن فیلم جیمز باند توسط کریستوفر نولان
مذاکره برای کارگردانی دو فیلم بعدی جیمز باند توسط نولان

علاقه کریستوفر نولان به کارگردانی یک فیلم جیمز باند

ساخته شدن فیلم جیمز باند توسط کریستوفر نولان
علاقه کریستوفر نولان به کارگردانی یک فیلم جیمز باند

در حالی که حتی فیلمسازان افسانه‌ای استیون اسپیلبرگ و کوئنتین تارانتینو برای هدایت این فرانچایز رد شدند، بسیاری از نام‌های بزرگ دیگر از جمله کارگردانان برنده جایزه اسکار استیون سودربرگ و دنی بویل در نهایت به همین دلیل از این فرانچایز کنار رفتند. اگرچه بویل بار دیگر به همراه دنیس ویلنوو، پل گرین گراس از فرنچایز جیسون بورن و متیو وان مورد توجه قرار گرفته است.

موفقیت آخرین فیلم نولان، اوپنهایمر، که جدایی از فیلم‌های علمی تخیلی پرمخاطب و پرمخاطب معمولش را به نمایش گذاشت، او را نیز یک قدم جلوتر در صنعت سینما رساند، زیرا به نظر می‌رسد اوپنهایمر در بین همه محبوب‌ترین فیلم‌ است.

حواشی ساختن فیلم بعدی جیمز باند توسط نولان و اعتصابات هنرمندان

نولان راه خود را از برادران وارنر به دلیل استراتژی انتشارشان جدا کرد و همچنین خواستار کنترل خلاقانه کامل از یونیورسال پیکچرز برای اوپنهایمر شد. از سوی دیگر، بروکلی به دلیل رویکرد عملی‌اش نیز شناخته می‌شود، به ندرت چنین آزادی‌هایی را اعطا می‌کند و به طور بالقوه منجر به یک بن‌بست محوری در مذاکرات می‌شود.

این اولین باری نیست که نولان برای هدایت یک فیلم باند بحث می‌کند. چند سال قبل، او درگیر گفت‌وگو با بروکلی بود و حتی شروع به توسعه داستانی با نویسندگان باند، نیل پورویس و رابرت وید کرده بود، اگرچه در آن زمان روی اوپنهایمر متمرکز بود. با وجود این مانع احتمالی، عشق عمیق نولان به فرنچایز باند، به ویژه دوران شان کانری، می‌تواند کارگردان را به سمت گرفتن صندلی کارگردانی سوق دهد، بدون اینکه تمام خواسته‌هایش برآورده شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص ساخته شدن فیلم جیمز باند توسط کریستوفر نولان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *