قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک از نگاه سایت فیگار

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک دارای توانایی‌های بسیار خارق‌العاده‌ای هستند. تمام این شخصیت‌های قدرتمند حضور بزرگی در این داستان دارند.

Blue Lock هیجان انیمه‌های ورزشی را با آدرنالین پرمخاطره انیمه های برتر سینمایی ترکیب می‌کند. Blue Lock به جای تمرکز بر قدرت کار گروهی، شخصیت‌هایش را مجبور می‌کند تا به افرادی فردگرای خشمگین با منیت‌های عظیم تبدیل شوند تا ثابت کنند که شایسته حضور در تیم ملی ژاپن را دارند.

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک

قوی ترین شخصیت های انیمه Blue Lock

شما می‌توانید فهرست قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک
قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک

چند شخصیت Blue Lock اعجوبه‌های طبیعی هستند، اما برخی دیگر در طول مدت حضورشان در این برنامه قوی‌تر شدند. هر بازیکن رابطه منحصر به فردی با ورزش دارد و هر شرکت کننده یک مهاجم با استعداد نیست. با این حال، آنها به اندازه کافی قوی هستند که بتوانند در چندین موقعیت در زمین بازی کنند. این انیمه جذاب توانسته به عنوان یکی از انیمه های برتر سینمایی جدید شناخته شود. پس در ادامه مقاله قدرتمندترین شخصیت های انیمه بلو لاک همراه ما بمانید تا با این شخصیت‌های آشنا شوید.

Chigiri

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک
Chigiri

در ابتدای مقاله قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک ، چیگیری یک نابغه فوتبال بود که پس از آسیب دیدگی از ناحیه پا مجبور شد بازی نکند. او پس از رسیدن به Blue Lock تصمیم گرفت ترس‌های خود را رها کند و دوباره عاشق این ورزش شد. چیگیری اهمیت چندانی به اتفاقات اطرافش نمی‌داد تا اینکه قدرت اراده ایساگی بر وضعیت عاطفی او تأثیر گذاشت.

چیگیری بدون شک سریع‌ترین بازیکن بلو لاک است. بازیکنانی که نمی‌توانند به چابکی او نزدیک شوند، شانسی در مقابل او نخواهند داشت، به خصوص در بازی تک به تک. 44 اسنایپ پلنگ چیگیری انباشته‌ای از تکنیک‌های جدیدی است که او در طول دوران حضورش در Blue Lock به دست آورده است و از درجات خاصی برای پرورش عالی بهره می‌برد.

Aryu

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک
Aryu

Jyubei Aryu اصلاً در اولین آرک Blue Lock ظاهر نمی‌شود، اما اولین حضور او در انتخاب دوم چیزی جز دیدنی نیست. او قبل از اینکه با توکیمیتسو و رین وارد یک تیم شود در یک مسابقه 3-v-3 به مصاف ناگی، باچیرا و ایساگی برود در منطقه انتظار معرفی شد.

قد آریو و دست‌ها و پاهای بلندش به او دسترسی وسیعی داده است و به او اجازه می‌دهد بدون صرف انرژی، توپ را از دیگران بدزدد. او همچنین می‌تواند به اندازه کافی بلند بپرد تا حریفان کوتاه قدتر را در گرفتن توپ شکست دهد. همانطور که گفته شد، تمرکز آریو بر زیبایی شناسی نقص بزرگی است که او هنوز نتوانسته بر آن غلبه کند.

Aiku

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک
Aiku

آیکو یک فوتبالیست حرفه‌ای با تجربه در تیم زیر 20 سال ژاپن و باشگاه‌های ایتالیایی است. به عنوان یک مدافع، او در ارزیابی زمین و پیش بینی جهت توپ عالی می‌باشد. آیکو حیاتی‌ترین عضو خط دفاعی زیر 20 سال ژاپن است زیرا سبک بازی روان و غیرقابل پیش بینی دارد.

به نظر می‌رسد آیکو می‌تواند در هر پستی بازی کند زیرا انتقال او از مهاجم مرکزی به مدافع عملاً بدون دردسر بود. قدرت بدنی خام آیکو نیز با اکثر شخصیت‌های دیگر Blue Lock بی نظیر است. قدرت پرش، استقامت و رفلکس‌های عالی او را به یک نیروی ترسناک در زمین تبدیل می‌کند.

Nagi

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک
Nagi

ناگی پا به بلو لاک گذاشت و ثابت کرد که تجسم دیدگاه جین پاچی از یک مهاجم ایده آل در دوران حضورش در بلو لاک است. ناگی می‌داند که اگرچه این ورزش به‌طور سنتی یک ورزش تیمی می‌باشد، اما هر تیم فوتبال بزرگی به کسی نیاز دارد که بتواند مرکز توجه را بدزدد و گل بزند.

به عنوان یک هافبک خلاق، ناگی بازی‌های جدیدی را طراحی و به تیمش منتقل می‌کند. او یک اعجوبه با تکنیک‌های پیشرفته و درک معتبری از اصول فوتبال است. ناگی به ویژه در به دام انداختن توپ و ابداع تکنیک‌هایی برای دور نگه داشتن آن از حریفان استعداد دارد. او همچنین به ندرت یک شوت را از دست می‌دهد و همیشه با دقت بی عیب و نقصی هدف گیری می‌کند.

Bachira

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک
Bachira

سبک بازی باچیرا به اندازه شخصیت او عجیب و غریب است. «هیولا» درون او اشاره به ضربه‌ای نهفته دارد که به او کمک می‌کند به سمت هدفش سوق دهد. سبک بازی باچیرا تماماً برای فریب دادن بازیکنان تیم مقابل با دریبل زدن استادانه‌اش است و اکثر بازیکنان به سختی توپ را از او ربودند.

باچیرا همچنین به داشتن غرور زیاد در زمین تسلط دارد، زیرا او به طور کامل از پاس دادن توپ به دیگران خودداری می‌کند، حتی اگر این کار به نفع او باشد. در جریان بازی مقابل ژاپن زیر 20 سال، باچیرا دفاع برتر تیم مقابل را با رد کردن هم تیمی‌های خود می‌شکند.

Tokimitsu

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک
Tokimitsu

Aoshi Tokimitsu علیرغم دستاوردهای باورنکردنی‌اش در Blue Lock’s First Selection، خود را بازیکنی خجالتی نشان می‌دهد که طوری رفتار می‌کند که انگار از توپ، بازیکنان، زمین و هر چیز دیگری می‌ترسد. با این حال، مخاطبان می‌دانند که هر کسی که به اندازه کافی قوی باشد تا به دومین انتخاب برسد، باید یک سلاح مخفی خطرناک داشته باشد.

توکیمیتسو بزرگترین دارایی خود را هنگام بازی در تیم ایساگی آشکار می‌کند و با چنان سرعت غیرقابل توقفی حرکت کرد که یویچی از او به عنوان “گلوله عضلانی” یاد می‌کند. از نظر فیزیکی، توکیمیتسو یکی از بهترین کاراکترهای قدرتمند انیمه بلو لاک است.

Isagi

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک
Isagi

ایساگی در سیستم رتبه بندی اولیه Blue Lock شروعی دشوار داشت. او برای تیم دبیرستانی خود باعث شکست شد زیرا اشتباه مهلکی را مرتکب پاس دادن به جای شوت زدن کرد. با این حال، ایساگی در برنامه بلو لاک بر آن غلبه کرد و به یکی از سرسخت‌ترین شخصیت سریال با یکی از بزرگترین غرورها تبدیل شد.

شهود و متاویژن ایساگی عناصر حیاتی سبک بازی او هستند. او بازیکنی سازگار است که می‌تواند مسیر خود را بر اساس روند بازی تغییر دهد. آگاهی فضایی چشمگیر ایساگی همچنین به او این توانایی را می‌دهد که نقاط ضعف را در تیم حریف شناسایی کند.

Shidou

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک
Shidou

شیدو یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک است و شخصیت او با تصویر ایده آل جین پاچی از یک مهاجم مطابقت دارد. شیدو معتقد است که خشونت پاسخ بسیاری از موقعیت‌ها می‌باشد و خلق و خوی ناپایداری دارد. در زمین، این در مهارت‌های گلزنی و شوت‌های تهاجمی او می‌درخشد.

شیدو می‌تواند از جاهایی گل بزند که سایر بازیکنان تصور می‌کردند غیرممکن است. او همچنین به خاطر انجام حرکات غیرقابل پیش‌بینی که همه را گیج می‌کند، چه هم تیمی‌ها و چه حریفان او، به شدت در زمین قدرتمند است. در مقایسه با سایر شرکت کنندگان Blue Lock، شیدو از نظر بدنی قوی‌ترین می‌باشد و برای اکثر آنها غیرممکن است که او را در نبرد یک به یک شکست دهند.

Sae

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک
Sae

Sae Itoshi به راحتی یکی از بهترین بازیکنان Blue Lock است. مانند شخصیت او، سبک بازی سائه بسیار سرد می‌باشد و مانور دادن به آن بسیار سخت است. به این ترتیب، او به طرز شگفت انگیزی با تاکتیک‌های آتشین شیدو در زمین کار می‌کند. سائه در طول دوران فوتبالش به دلیل غرور و چشم‌انداز تونلی‌اش برای تبدیل شدن به بهترین مهاجم جهان، شهرت زیادی به دست آورد.

اگرچه شهرت او اهمیت زیادی ندارد، اما سائه اصول بلوک لاک را تجسم می‌دهد، زیرا او بازیکنی خودپسند با مهارت‌هایی است که از نگرش خودپسند خود پشتیبانی می‌کند. سبک تهاجمی Sae دقیق، سریع و غیرقابل انکار قدرتمند است. او می‌تواند زاویه، سرعت و شدت ضربه خود را دستکاری کند تا از صحت کامل ضربه اطمینان حاصل داشته باشد.

Rin

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک
Rin

قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک ، رین ایتوشی نیز مانند برادرش سائه، یکی از دلهره آورترین بازیکنان بلو لاک است. رین مغرور می‌باشد و در سایه برادرش زندگی می‌کند، او از برادرش پیشی می‌گیرد. رین همه را به عنوان یک رقیب می‌بیند و با هیچ کس در زمین دوست نمی‌شود.

او از کمک به کسی امتناع می‌ورزد و تلاش برای به دست آوردن حتی کمی تصدیق از رین دشوار می‌باشد – همانطور که ایساگی قبلاً چندین بار در سریال یاد گرفته است. رین قطعا بازیکنی با استعداد می‌باشد و بازیکنی است که طرفداران باید در حین پیشرفت Blue Lock توجه زیادی به او بکنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین شخصیت های انیمه بلو لاک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *