ویدیو : محسن افشانی در هواپیمای شخصی شاه و فرح

به تازگی ویدیویی از محسن افشانی در هواپیمای شخصی شاه و فرح در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

امروز ویدیوی از محسن افشانی در هواپیما شخصی شاه و فرح در رسانه ها پخش شده که بازخورد عجیببی را داشته است. گویا دیده شدن محسن افشانی در هواپیما شخصی شاه و فرح جزء پربازدید ترین ویدیو ها در مجازی قرار گرفت.

محسن افشانی در هواپیمای شخصی شاه و فرح

در ادامه می‌توانید فیلمبرداری محسن افشانی از داخل هواپیما شخصی شاه و فرح را ببینید:

متن (توضیح از خبر)

اخیرا ویدیویی از محسن افشانی پخش شده که در هواپیمای شخصی شاه و فرح، حرف های عجیبی را زده است.

بیوگرافی محسن افشانی

محسن افشانی در هواپیمای شخصی شاه و فرح

محسن افشانی، مجری و بازیگر معروف، در تاریخ یازدهم فروردین 1368 به دنیا آمد. او در دبیرستان رشته ریاضی فیزیک تحصیل کرده بود، اما علاقه بسیاری به مهندسی شیمی و مکانیک داشت. محسن افشانی یک خواهر بزرگتر از خود دارد، که اگر کسی او را مزاحمت کند، با مزاحم به درستی برخورد می‌کند. او از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بود، اما با دادن تستی به عنوان مجری، وارد حرفه مجری‌گری شد.

اولین برنامه مجری‌گری او در برنامه “آستانه” بود و سپس در برنامه‌های “ما دو تا”، “بوم سفید” و “سلام بهار” به عنوان مجری حضور داشت. همچنین در حرفه بازیگری، در سریال‌های “گاراگاهان” و “ترانه مادری” نقش آفرینی کرد. او خاطرات شیرینی را از اتفاقاتی که در حین مجری‌گری زنده برایش رخ می‌دهد، دارد.

همچنین، محسن افشانی در زمینه وب نویسی فعالیت می‌کند و تجربه نیمه کاره 2.5 ساله در این حوزه را دارد. دوستان او از زحمات و تلاش‌های او در این زمینه تعریف می‌کنند. بازی محسن افشانی در سریال “ترانه مادری”، به همراه سیاوش خیرابی، به او شهرت و شروع بازیگری را به ارمغان آورد. با توجه به سن کم، محسن افشانی تجربه‌های چندین تهیه‌کنندگی و کارگردانی را در کارنامه هنری خود دارد.

حواشی و شایعات محسن افشانی

محسن افشانی در هواپیمای شخصی شاه و فرح

محسن افشانی، بازیگر ایرانی است که به طور گسترده به عنوان “سلطان حاشیه سینمای ایران” شناخته می‌شود. او در طول سال‌ها درگیر حواشی و اخبار اطرافش بوده است. به نظر می‌رسد او از این موضوعات زیاد ناراحت نیست و برای جلب توجه بیشتر، هر کاری را انجام می‌دهد.

یکی از ویدئوهای منتشر شده توسط محسن افشانی، نشان می‌دهد که او از روی هلیکوپتر سواری می‌کند و در آن نوشته است:

“هرموقع حس کنی جایی روی زمین نداری، فقط پرواز کن…”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص محسن افشانی در هواپیمای شخصی شاه و فرح چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *