علت جدایی پژمان بازغی و مستانه مهاجر خانم تهیه کننده [+عکس]

پژمان بازغی از مستانه مهاجر جدا شد. طلاق این بازیگر جنجالی شده است. برای آگاهی از علت جدایی پژمان بازغی و مستانه مهاجر ادامه خبر را بخوانید.

علت جدایی پژمان بازغی و مستانه مهاجر

مستانه مهاجر اولین میهمان پادکست علی ضیا بود، افشاگری مستانه مهاجر درباره جدایی اش از پژمان بازغی و ادامه رابطه شان در این برنامه جنجال برانگیز بود. بخشی‌هایی از این مصاحبه را می‌توانید در لینک پیوست شده تماشا کنید.

طلاق پژمان بازغی از همسرش مستانه مهاجر خانم تهیه کننده

مستانه مهاجر و پژمان بازغی طلاق گرفتند

طلاق ناگهانی پژمان بازغی از مستانه مهاجر باعث تعجب همه شد. جدایی شوکه کننده بازیگر معروف از همسرش این روزها موضوعی است که همه درمورد آن صحبت می‌کنند. جدایی پژمان بازغی از مستانه مهاجر بسیار تعجب آور است.

زندگی مشترک پژمان بازغی و مستانه مهاجر با وجود یک فرزند دختر در آخر منجر به جدایی شد. و اکنون مسیر جدایی را برای ادامه فعالیت هنری خود در نظر گرفته اند. از سال 1399 خبرهای طلاق پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در جاهای مختلفی منتشر می شد اما هر بار با تکذیب دو طرف فرانموش می‌شد.

در نهایت اخیرا ، خبر طلاق این زوج هنری در بین اهالی هنر دست به دست شد و در نهایت این دو هنرمند با پاک کردن تمام عکس های مشترک خود از صفحه های مجازیشان موقتا خبر جدایی و طلاق خود را تایید کردند ولی بصورت رسمی هیچ صحبتی در این باره نکرده اند.

جدایی شوکه کننده پژمان بازغی از زنش

در زیر تصاویری از پژمان بازغی و دخترش پس از جدایی را مشاهده می‌کنید.

پژمان بازغی و دخترش پس از جدایی
پژمان بازغی و دخترش پس از جدایی

 

مستانه مهاجر طی مصاحبه ای گفت :

من عاشق پژمان شدم ، البته باید بگویم که ابتدا پژمان بازغی را دوست نداشتم ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم.

پژمان بازغی در 19 مرداد 1353 در تهران متولد شد که اصالت او رشتی است، وی در  لیسانس مهندس صنایع از دانشگاه امیرکبیر تهران فارغ التحصیل شده است.  وی بازیگری را از سال 1372 زمان دانشجویی شروع کرد تا زمانی که اولین بار سال 1387 با سریال «آژانس دوستی» جلوی دوربین تلویزیون رفت و سال 1386 با مرد هزار چهره شناخته شد.

مستانه مهاجر در 15 اردیبهشت 1353 در تهران متولد شده است، او فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است که از سال 1372 فعالیت هنری اش را استارت زد. وی بصورت حرفه ای از سال 1381 تدوینگر فیلم و سریال ها بود و سپس در قامت تهیه کننده فیلم «اسرافیل» را ساخت و حالا در عرصه تدریس هم فعالیت می‌کند.

دیدگاه شما نسبت به علت جدایی پژمان بازغی و مستانه مهاجر چیست؟

خبرهای ترند روز

در کنار خبر علت طلاق پژمان بازغی از همسرش، آزادی شهره قمر بازیگر ایرانی پر حاشیه ، عکس لو رفته از همسر اول مهران رجبی و ماجرای جنجالی دعوای شروین حاجی پور ترلان پروانه ، خبرهای داغ روز هستند که بسیاری از کاربران فضای مجازی به دنبال آن هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *