دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها برادر ساسکه در انیمه ناروتو

دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها شخصیت خیالی در مجموعه مانگا و انیمه ناروتو، فضای ذهنی ایتاچی اوچیها برادر بزرگتر ساسکه و نینجایی را نشان می‌دهد.

ایتاچی اوچیها یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های انیمه ناروتو می‌باشد. قدرت، توانایی‌ و خط داستانی غافلگیر کننده او از ابتدای این سریال طرفداران بسیاری را مجذوب خود کرده است. شما می‌توانید با فهرست ده تا از بهترین دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها در این مقاله آشنا شوید.

ایتاچی برادر بزرگتر ساسکه و نینجایی با استعداد بود که توانست در سنین پایین وارد زمین نبرد بشود. در هفت سالگی یک نینجا، در هشت سالگی مسلط بر شارینگان، در ۱۰ سالگی یک چونین و در ۱۳ سالگی در روستای کونوها یکی از رهبران گروه آنبو شد. از نظر شما کدام شخصیت‌های ناروتو می‌توانند ساسکه را شکست دهند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها

بهترین دیالوگ های شخصیت ایتاچی اوچیها
جذاب ترین دیالوگ های برتر ایتاچی اوچیها

ایتاچی اوچیها ناروتو یک کودک اعجوبه بود، او تبدیل به نینجایی سرکش شرور و قهرمان شد. در حالی که مهارت‌های او بی‌نظیر بود، عناوین بسیار او همه چیز را خلاصه می‌کرد جز اینکه او واقعاً چه کسی بود – مردی که برادرش را بیش از هر چیز دوست داشت.

ایتاچی که در خانواده بدنام اوچیها متولد شد، توسط ذهن‌های خشن و فاسد احاطه شده بود. مانند بهترین دوستش شیسوی اوچیها، ایتاچی یک صلح طلب بود و آرزو داشت در صورت امکان از جنگ اجتناب کند. هنگامی که قبیله اوچیها برای تصرف دهکده برگ برنامه ریزی کرد تا کودتا کند، ایتاچی با دهکده برگ طرف شد و تمام قبیله او را – به جز برادر کوچکترش ساسوکه – اعدام کرد.

مقالات مکمل:

“.I Will Always Love You”

بهترین دیالوگ های شخصیت ایتاچی اوچیها
محبوب ترین دیالوگ های برتر ایتاچی اوچیها

همیشه دوستت خواهم داشت

هنگامی که ایتاچی، کابوتو را مجبور می‌کند تا جوتسو ریانیمیشن (Reanimation Jutsu) را آزاد کند، او فقط چند لحظه با برادر کوچکترش زمان دارد تا قبل از اینکه روحش ناپدید شود. ایتاچی می‌خواهد به ساسوکه حقیقت را بفهماند. اگرچه او اعتراف می‌کند که تمام کارهایی را که مادارا و اوبیتو توصیف کرده‌اند انجام داده است، اما او از اینکه از ساسوکه فاصله گرفته است پشیمان است.

ایتاچی به ساسوکه می‌گوید که از اینکه حقیقت را از او دور نگه داشته است احساس پشیمانی می‌کند و اکنون معتقد است که اگر از ابتدا با او صادق بود همه چیز به گونه دیگری پیش می‌رفت. علیرغم اشتباهاتش، یک حقیقت غیرقابل تغییر وجود دارد – ایتاچی همیشه عاشق ساسوکه بوده و خواهد بود.

“.Becoming Hokage Doesn’t Mean People Will Acknowledge You”

بهترین نقل قول های Itachi Uchiha

هوکاگه شدن به این معنی نیست که مردم از شما قدردانی خواهند کرد. اما وقتی مردم از شما قدردانی می‌کنند، هوکاگه می‌شوید. هرگز دوستان خود را فراموش نکنید.

وقتی ناروتو ادعای ساسوکه مبنی بر اینکه هوکاگه بعدی خواهد شد را رد می‌کند، به کلماتی که ایتاچی در اوایل همان روز به او گفته بود، فکر می‌کند. یک شخص پس از رسیدن به یک مقام شناخته نمی‌شود، آنها پس از کسب احترام اطرافیان خود به آن موقعیت می‌رسند.

ناروتوها به سرعت حکمتی را که ایتاچی به اشتراک می‌گذاشتند، به ساسوکه می‌فهمانند برادرش می‌داند که تنها زمانی می‌توان رهبری کرد که اطرافیانشان به آن‌ها اعتماد کنند. اگر شما شخصیت‌های انیمه را به خوبی می‌شناسید، قابل اعتمادترین شخصیت‌های انیمه از نظر شما کدام است؟

“.No Matter How Powerful You Become, Don’t Try To Shoulder Everything Alone”

بهترین دیالوگ های شخصیت ایتاچی اوچیها
دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها

مهم نیست چقدر قدرتمند می‌شوید، سعی نکنید همه چیز را به تنهایی به دوش بکشید. اگر این کار را بکنید، مطمئناً شکست خواهید خورد.

ایتاچی قبل از ترک ناروتو برای یافتن کابوتو و شکستن جوتسو ریانیمیشن ،خودش به ناروتو هشدار می‌دهد. ناروتو عادت دارد بارهای خود را به تنهایی به دوش بکشد. همانطور که او رشد کرد و قدرتی به دست آورد و از پدرش میناتو و سنسی‌اش جیرایا پیشی گرفت، به طور غریزی تهدیدهای شرورانه را به تنهایی پذیرفت، مانند مبارزه با پین (Pain).

هنگامی که ناروتو برای ورود به میدان نبرد در طول جنگ چهارم شینوبی مسابقه می‌دهد، او معتقد است که او کسی است که به آن پایان می‌دهد. با درک این موضوع، ایتاچی به ناروتو توضیح می‌دهد که اعمال فشار بیشتر بر روی خود باعث می‌شود که او تبدیل به فردی مانند مادارا اوچیها شود.

“.It’s Best Not To Be Optimistic”

بهترین دیالوگ های شخصیت ایتاچی اوچیها
دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها

بهتر است خوشبین نباشید و فکر نکنید که این یک توهم است. درد توهم نیست این درد مطلقاً با واقعیت تفاوتی ندارد. روح شما تا کی پایدار خواهد ماند؟

ایتاچی و کیسامه پس از رسیدن به کونوها درگیر نبردی داغ می‌شوند. کاکاشی، آسوما، کورنای و گای با دو عضو آکاتسوکی در تلاش برای تسلیم کردن آن‌ها می‌باشند. کاکاشی به تنهایی با ایتاچی مبارزه می‌کند و جنجوتسو خود را دست کم می‌گیرد. کاکاشی معتقد است که شارینگان او را کمتر در برابر حملات ایتاچی آسیب پذیر می‌کند و او در اشتباه است.

کاکاشی در حالی که در جنجوتسو ایتاچی به دام افتاده است تحت شکنجه‌های وحشتناکی قرار می‌گیرد. کاکاشی پس از ضربات چاقو مکرر در حالی که به صلیب بسته شده بود، سعی می‌کرد خود را متقاعد کند که هیچ یک از دردهای او واقعی نیست. ایتاچی فوراً افکار او را از بین می‌برد و به او می‌گوید که تلاش‌هایش بیهوده است.

نه تنها درد او واقعی است، بلکه تنها یک ثانیه از محکومیت 72 ساعته او گذشته بود. این لحظه میزان قدرت باورنکردنی ایتاچی را نشان می‌دهد.

“.In Order To Survive, We Cling To All We Know And Understand”

بهترین دیالوگ های شخصیت ایتاچی اوچیها
دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها

برای زنده ماندن، به تمام آنچه می‌دانیم و می‌فهمیم، می‌چسبیم.

هنگامی که سرانجام نبرد مورد انتظار ایتاچی و ساسوکه آغاز می‌شود، ایتاچی، ساسوکه را با حرفی ناخواسته آزار می‌دهد. ساسوکه مشتاق است تا هر جوتسوی قدرتمندی را که آموخته است اعزام کند زیرا در نهایت احساس می‌کند آنقدر قدرتمند است که بتواند مردی را که بیشتر عمرش از او متنفر بود بکشد.

در ابتدا حملات ساسوکه هیچ تاثیری ندارد و ایتاچی از جنجوتسو خود برای ایجاد چندین توهم استفاده می‌کند. در حالی که تنش بین آنها بیشتر می‌شود، ساسوکه از ایتاچی در مورد شخص دیگری که شارینگان را در اختیار دارد می‌پرسد. همانطور که ایتاچی روی صندلی خود می‌نشیند و شمشیری که ساسوکه به سینه‌اش می زند، تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و به او می‌گوید که او مادارا اوچیها است.

ساسوکه با این باور که برادرش او را مسخره می‌کند عصبانی می‌شود – تا آنجا که می‌داند مادارا اوچیها مرده است. ایتاچی با خلاصه کردن دردی که ساسوکه سال‌ها تحمل کرده بود پاسخ می‌دهد. ساسوکه با نگه داشتن چیزی که به عنوان حقیقت به آن هدایت شده بود زنده می‌ماند.

“.So… You Couldn’t Kill The Friend Who Is Most Dear To You”

بهترین دیالوگ های شخصیت ایتاچی اوچیها
دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها

پس… نمی‌توانستی دوستی را که برایت عزیزتر است بکشی. و تو جرات کردی با چنین اراده ضعیفی در برابر من ظاهر شوی؟

ایتاچی به ساسوکه دستورات خاصی برای رویارویی اجتناب‌ناپذیر آنها می‌دهد. وقتی ساسوکه به مخفیگاه اوچیها می‌رسد، وقتی برادرش را می‌بیند وقت خود را تلف نمی‌کند. او به سرعت با شمشیر خود به او حمله می‌کند و چیدوری خود را صادر می‌کند. البته این هیچ تاثیری ندارد زیرا جنجوتسو ایتاچی بسیار برتر است.

هنگامی که ساسوکه برای جمع‌بندی مجدد عقب‌نشینی می‌کند، ایتاچی با این واقعیت که او هنوز مانگکیو شریگان خود را بیدار نکرده است، ساسوکه را مورد تمسخر قرار می‌دهد. ایتاچی می‌داند که ناروتو بهترین دوست ساسوکه است، و می‌داند که ناروتو هنوز قوی است، بنابراین ممکن است که او فقط نقش «شرور» خود را بازی می‌کرده است.

همچنین قابل قبول است که ایتاچی به این موضوع اشاره کند که آنقدر که او فکر می‌کند خونسرد نیست، اگر ساسوکه تصمیم بگیرد بدون داشتن توانایی نادری با او روبرو شود، زیرا این به معنای کشتن نزدیک‌ترین دوستش بود.

“.I Have Given You Some Of My Powers”

بهترین دیالوگ های شخصیت ایتاچی اوچیها
دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها

من بخشی از قدرتم را به شما داده‌ام. اگرچه امیدوارم روزی که مجبور شوید از آنها استفاده کنید هرگز فرا نخواهد رسید.

در طول مکالمه آنها در جنجوتسو ایتاچی، ایتاچی یکی از کلاغ‌های خود را به گلوی ناروتو فرو می‌کند. او به ناروتو می‌گوید که مقداری از قدرت خود را به او می‌دهد، اما امیدوار است که مجبور نباشد از آن استفاده کند. این عمل عجیب و غریب تا آغاز جنگ چهارم شینوبی منطقی نیست.

پس از اینکه کابوتو از جوتسو ریانیمیشن استفاده می‌کند، ایتاچی به همراه چند نینجای قدرتمند دیگر که درگذشته‌اند، مجبور به مبارزه با رفقای خود می‌شوند. کلاغ داخل ناروتو حاوی چشم شیسویی است. ایتاچی کلاغ را احضار می‌کند و از دوجوتسو کنترل ذهن شیسویی، کوتوآمتسوکامی، استفاده می‌کند تا خود را از کنترل کابوتو رها کند. ایتاچی قصد داشت اگر ناروتو نتوانست ساسوکه را متقاعد کند که از تلاش برای انتقام جویی دست بردارد، از این تکنیک استفاده کند.

“.You Are Weak”

بهترین دیالوگ های شخصیت ایتاچی اوچیها
دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها

تو ضعیف هستی. و شما ضعیف هستید زیرا نفرت کافی ندارید.

ساسوکه و ایتاچی برای اولین بار پس از کشتار اوچیها رو در روی هم قرار می‌گیرند، زمانی که ساسوکه متوجه می‌شود برادر بزرگ‌ترش به دنبال ناروتو است. ساسوکه چندین حمله پر از خشم را انجام می‌دهد، اما در نهایت توسط ایتاچی به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. ایتاچی نه تنها برادر کوچکترش را بی‌رحمانه کتک می‌زند، بلکه او را در یک جنجوتسو قرار می‌دهد که او را مجبور می‌کند تا قتل قبیله‌اش را دوباره زنده کند.

هنگامی که ایتاچی ساسوکه را در وضعیتی بد قرار می‌دهد، به او می‌گوید که تنفر کافی برای شکست دادن او ندارد. در حالی که این رفتار با ناروتو، کیسامه و جیرایا رفتار بدی به نظر می‌رسد، در واقع ایتاچی تلاش می‌کند تا از تنها راهی که می‌تواند به برادرش انگیزه دهد.

“?Why Do You Care So Much About My Little Brother”

بهترین دیالوگ های شخصیت ایتاچی اوچیها
دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها

چرا اینقدر به برادر کوچک من اهمیت می‌دهی؟ او در حال حاضر (Merley A Missing-Nin) است.

ناروتو پس از گذراندن مدتی خارج از خانه برای تمرین با جیرایا، آماده می‌شود تا با ایتاچی دوباره او را ببیند. در کمال تعجب، ایتاچی فقط می‌خواهد صحبت کند. او می‌خواهد بداند که ناروتو چقدر به ساسوکه اهمیت می‌دهد و تا کجا می‌خواهد جلوی او را بگیرد.

در یکی از لحظات نادری که به طبیعت خوب ایتاچی اشاره می‌کند، وقتی ناروتو اعلام می‌کند که ساسوکه را برادر می‌داند، ایتاچی لبخند می‌زند و او را به سلامت به خانه می‌آورد.

“.You Just Don’t Have Enough”

بهترین دیالوگ های شخصیت ایتاچی اوچیها
دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها

شما فقط به اندازه کافی ندارید … نه ، شما کاملاً فاقد آن هستید … طمع ، برای زندگی انسان.

حتی زمانی که اوروچیمارو عضو آکاتسوکی بود، اهداف شوم او یکسان بود. اوروچیمارو بدن قدرتمندی می‌خواست که بتواند در آن زندگی کند. او یک روز ساده لوحانه تلاش کرد تا به ایتاچی حمله کند و به سرعت در جنجوتسو خود به دام افتاد. ایتاچی به اوروچیمارو اطلاع داد که حملات او بیهوده است و او می‌تواند هر جوتسویی را که استفاده می‌کند ببیند.

ایتاچی در ادامه اظهار داشت که نمی‌دانست با او چه کند، اما می‌توانست ببیند که توجه چندانی به زندگی انسان ندارد. همانطور که ایتاچی به سرزنش اوروچیمارو ادامه داد، برای انجام یک حمله مرگبار حرکت کرد. اگر کابوتو نبود، ایتاچی یک شاهکار چشمگیر دیگر را به رزومه خود اضافه می‌کرد – کشتن یک سانین افسانه‌ای.

هوکاگه سوم و بزرگان دهکده نه تنها از نقشه ویرانگر ایتاچی اطلاع داشتند، بلکه از آن نیز حمایت کردند. با این حال، آنها به این نتیجه رسیدند که بهتر است طوری عمل کنند که گویی هیچ اطلاعی از این رویداد ندارند و ایتاچی را یک قاتل معرفی کنند. ایتاچی بقیه عمرش را صرف محافظت از برادرش به بهترین نحو کرد، او را در کنار خود نگه داشت و انگیزه لازم برای رشد را برای او فراهم کرد.

در حالی که روش‌های ایتاچی ممکن است نامطلوب بوده باشد، او به طور خستگی‌ناپذیر برای انجام کاری که احساس می‌کرد درست بود کار کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “دیالوگ های مهم شخصیت ایتاچی اوچیها برادر ساسکه در انیمه ناروتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *