افشاگری صفحه پشت پرده از حقایقی پنهان درباره حسن یزدانی و روابط او + ویدیو

ماجرای ازدواج پنهانی حسن یزدانی حقیقت دارد؟ یک خبرنگار معروف ایرانی درباره روابط پنهانی این کشتی گیر و خیانت به همسرش ادعاهای جدیدی را مطرح کرده است.

امین فردین خبرنگار صفجه پشت پرده در ویدیوی جدیدش به افشاگری از خیانت حسن یزدانی به همسرش و تصاویر لو رفته دوران دوستی حسن یزدانی و همسرش پرداخته است. ویدیوی کامل افشاگری امین فردین از حسن یزدانی را در ادامه ببینید.

ازدواج پنهانی حسن یزدانی

ویدیوی افشاگری امین فردین از حسن یزدانی در صفحه پشت پرده


بیوگرافی حسن یزدانی

این کشتی گیر ایرانی متولد پنجم دی 1373 است. او در دسته هشتاد و شش کیلوگرم کشتی آزاد رقابت می‌کند. تا کنون مدال‌های بسیاری به دست آورده است:

  • برنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در دسته ۷۴ کیلوگرم
  • برنده مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو در دسته ۸۶ کیلوگرم
  • قهرمان سه دوره مسابقات قهرمانی کشتی جهان (سه مدال نقره و یک برنز) در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱
  • مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸
  • دو عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشتی آسیا
  • برنده مدال نقره مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد

در سال ۲۰۱۷ از سوی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان بهترین کشتی‌گیر سال جهان انتخاب شد و در ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ با گرفتن مدال نقره مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران از نظر شمارش مدال جهانی و المپیک بالاتر از غلامرضا تختی شد.

این کشتی گیر جوان از سن یازده سالگی وارد این حرفه شد. در سال 2011 نیز عضو تیم ملی نوجوانان ایران شد. در اول همان سال در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به مدال برنز وزن ۵۰ کیلوگرم دست یافت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه‌های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *