شایعه دیدار ویژه کریستیانو رونالدو و علی دایی در هتل اسپیناس

خبری مبنی بر دیدار ویژه کریستیانو رونالدو و علی دایی در هتل اسپانیس منتشر شد؛ اما علی دایی که برای استقبال به فرودگاه نیز نرفته بود، به این دیدار هم نرفت.

چندی پیش باشگاه پرسپولیس اطاعیه منتشر کرده بود که علی دایی از ورود کاروان تیم فوتبال النصر عربستان در فرودگاه امام استفاده خواهد کرد. علی دایی اعلام کرد به دلایل شخصی نتوانست خودش را در لحظه ورود کاروان النصر به فرودگاه برساند؛ به همین علت دیدار علی دایی و رونالدو در تهران فعلا محقق نشده است.

دیدار ویژه کریستیانو رونالدو و علی دایی در هتل اسپانیس

دیدار علی دایی و رونالدو در تهران
دیدار علی دایی و رونالدو در تهران

آیا علی دایی به دیدار رونالدو میرود ؟ پاسخ این سوال هنوز مشخص نیست. احتمال دارد دیدار او با کریستیانو رونالد و سایر ستاره‌های النصر به هتل محل اقامت نماینده عربستان موکول شود.

رونالدو بازیکنی است که توانسته رکورد گلزنی علی دایی در بازی‌های ملی را بشکند. کریستیانو رونالدو در بازی مقدماتی جام جهانی فوتبال مقابل تیم ایرلند با به ثمر رساندن دو گل توانست رکورد علی دایی را بشکند و آقای گل جهان شود. رکورد علی دایی ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی‌ ملی بود.

دیدار تیم های پرسپولیس و النصر عربستان

دیدار تیم های پرسپولیس و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه ۲۸ شهریور 1402 در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. تخلف باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا با جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا رو به رو شد.

جریمه به این صورت است که این باشگاه در یک جلسه از حضور هوادارانش محروم شود. به این صورت هیچ هواداری در ایران شانس تماشای بازی ستاره‌هایی مثل رونالدو، مانه و… را از نزدیک نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *