علت بستری شدن آتیلا پسیانی در بیمارستان

به تازگی خبری ناراحت کننده از مریض شدن آتیلا پسیانی در فرانسه منتشر شد. گویا علت بستری شدن آتیلا پسیانی در بیمارستان در حال بررسی است.

دلیل بد حالی آتیلا پسیانی مشخص شده است که حواشی بسیاری را برایش داشت. دلیل بستری شدن آتیلا پسیانی برای تحت درمان قرار گرفتن و بهبود سلامت او بوده است.

بیشتر بخوانید:

ضعف جسمانی و کاهش وزن شدید آتیلا پسیانی

علت بستری شدن آتیلا پسیانی در بیمارستان

علت بستری شدن آتیلا پسیانی

بازیگر سینما و تئاتر، آتیلا پسیانی، در حال حاضر برای ادامه درمان، در بیمارستانی در فرانسه به سر می‌برد. روابط عمومی صندوق اعتباری هنر اعلام کرد که مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، بلافاصله پس از اطلاع از بستری شدن آتیلا پسیانی در بیمارستانی در فرانسه، با ستاره پسیانی (دختر او) در تماس تلفنی بوده و اطلاعات جدید در مورد وضعیت جسمانی او را دریافت کرده است. سید مجید پوراحمدی نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با دختر آتیلا پسیانی تماس گرفته و در مورد درمان هنرمند سینما و تئاتر کشور صحبت کرده است.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر اشاره کرده که صندوق تا بهبودی کامل آتیلا پسیانی، همراه او خواهد بود و با رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه هماهنگی خواهد کرد تا از او عیادت کنند. همچنین، اشاره شده که آتیلا پسیانی عضو صندوق اعتباری هنر و تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی است و صندوق از توانایی خود برای حمایت و همراهی در بهبودی وی استفاده خواهد کرد.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر نیز تأکید کرده که سلامتی و بهبودی وضعیت درمانی هنرمندان، به ویژه پیشکسوتان و نامداران حوزه فرهنگ و هنر، از وظایف اساسی صندوق است و با جدیت در این راستا تلاش خواهد کرد. آتیلا پسیانی مبتلا به سرطان است و در بیمارستانی در فرانسه تحت درمان قرار دارد.

بیوگرافی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در تاریخ ١٠ اردیبهشت ۱۳۳۶ متولد شده است. او فرزند جمیله شیخی، هنرپیشهٔ سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. همچنین، آتیلا پسیانی با فاطمه نقوی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ازدواج کرده است. آن‌ها دارای دو فرزند هستند، ستاره پسیانی و خسرو پسیانی، که هر دو به عنوان بازیگران تئاتر فعالیت می‌کنند.

وضعیت جسمانی نابسامان آتیلا پسیانی

علت بستری شدن آتیلا پسیانی در بیمارستان

آتیلا پسیانی از چند ماه قبل با بیماری سرطان مبارزه می‌کرد و امشب به همراه دخترش ستاره و همسرش فاطمه نقوی در این مراسم حاضر بودند. به نظر می‌رسد که حال او بهبود یافته است. خبر بیماری آتیلا پسیانی برای اولین بار در مراسم خاکسپاری زنده‌یاد امین تارخ، که در مهرماه برگزار شد، مطرح شد. آقای پسیانی به دلیل وخامت حالش قادر به حضور در آن مراسم نبود و یادداشتی که توسط خود او نوشته شده بود، در مراسم به حضور مردم قرائت شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص علت بستری شدن آتیلا پسیانی در بیمارستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *