ویدیو : شروین حاجی پور مجوز گرفت

به تازگی ویدیویی با موضوع شروین حاجی پور مجوز گرفت در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده گه حواشی بسیاری را از سوی کابران داشته است.

امروز حواشی جواز گرفتن شروین حاجی پور از ارشاد در رسانه ها منتشر شده است. گویا مجوز گرفتن شروین حاجی پور شایعاتی بوده که توسط کابران فضای مجازی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

افشاگری از دروغ های ترلان پروانه درباره ماجرای کتک کاری و سیلی زدن شروین

شروین حاجی پور مجوز گرفت

در ادامه می‌توانید ویدیوی در رابطه با شایعات دریافت مجوز شروین حاجی پور را ببینید:

در روز گذشته، اخبار زیادی درباره صدور مجوز برای فعالیت رسمی شروین حاجی‌پور منتشر شده است. اما این خواننده این خبر را امروز تکذیب کرده است. بهمن بابازاده، خبرنگار موسیقی، در یکی از خبرهایش نوشته است که همزمان با گذشت یک سال از انتشار ترانه “برای” شروین حاجی‌پور و حضور او در پشت صحنه نمایش “بک تو بلک” سجاد افشاریان، اخبار گسترده‌ای در توییتر و شبکه‌های اجتماعی درباره مجاز شدن این خواننده و صدور مجوز رسمی برای فعالیت او منتشر شد.

اما شروین حاجی‌پور بعد از انتشار ترانه “برای” هیچ ترانه تازه‌ای منتشر نکرده است و واکنشش به کسب جایزه گرمی تنها ویدیویی بود که در این مدت از او منتشر شد و مشخص نیست او چه مسیری را برای ادامه فعالیت هنری‌اش انتخاب می‌کند.

بیوگرافی شروین حاجی پور

شروین حاجی پور مجوز گرفت

شروین حاجی‌پور مشهور به شروین حاجی پور در ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در هادی شهر بابلسر در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته اقتصاد و عضو کانون موسیقی دانشگاه مازندران است. او یک خواهر به نام کمند دارد و از کودکی علاقه زیادی به موسیقی و سازها داشت و دوست داشت به صورت حرفه‌ای این هنر را دنبال کند.

از حدود هشت سالگی نوازندگی را با ویولن آغاز کرد و تمرینات خود را شروع کرد. او در نوازندگی با گیتار تخصص بالا داشته و صدای دلنشین او از مهمترین ویژگی‌های او محسوب می‌شود که وی را نسبت به سایر خواننده‌ها متمایز کرده است.

از نخستین ترانه‌ها و ترک‌های شروین که به صورت رسمی منتشر نموده می‌توان به شاید بهشت خراب، اگه برگردی، خونه و تمام من اشاره کرد. سبک شروین حاجی پور هنگامی بر سر زبان‌ها افتاد و به شهرت رسید که در مسابقه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی شرکت کرد و با اجرایی بی‌نظیر توجه داوران و مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب کرد.

در ۷ مهرماه ۱۴۰۱ به علت موزیک ویدئوی «برای…»، به وسیله مأموران امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت شد. ۹ مهرماه خبرگزاری دولتی برنا، وابسته به وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی، ادعا کرد «به‌رغم شایعات منتشر شده»، حاجی‌پور «بازداشت نشده‌است» اما یک روز بعد، خواهر او اعلام نمود برخلاف شایعات بعضی رسانه‌های حکومتی، او آزاد نشده و هنوز در بازداشت «اداره اطلاعات ساری» است. او در ۱۲ مهر ۱۴۰۱ به وسیله وثیقه آزاد شد.

حواشی و شایعات شروین حاجی پور

شروین حاجی پور مجوز گرفت

روز گذشته، برخی فعالان فضای مجازی ادعای رابطه شروین حاجی‌پور با ترلان پروانه را مطرح کردند. هنوز هیچ واکنشی از طرف این دو سلبریتی در این مورد منتشر نشده است. علاوه بر این، یک عکس لو رفته از این دو هنرمند نیز در فضای مجازی منتشر شده است

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص شروین حاجی پور مجوز گرفت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *