تیپ متفاوت جورجینا رودریگز در روز ملی عربستان

جشن روز ملی عربستان، چندی پیش برگزار شد و تصاویری از تیپ متفاوت جورجینا رودریگز در روز ملی عربستان به انتشار رسید که بازتاب فراوانی را به همراه داشت.

در روز جمعه، 31 شهریور، جورجینا رودریگز، شریک و همسر کریستیانو رونالدو، با جشن و شادی، به مناسبت روز ملی عربستان سعودی، حاضر شد. او در این روز، برای لباس خود عبایی با رنگ سبز انتخاب کرد. استایل جورجینا در جشن عربستان بازتاب فراوانی را در فضای مجازی کسب کرد.

تیپ متفاوت جورجینا رودریگز در روز ملی عربستان

به مناسبت روز ملی عربستان سعودی، کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش در باشگاه النصر با لباس‌های سنتی عربستان سعودی به جشن و گرامیداشت این روز پرداختند. آن‌ها در این مراسم، با رقص شمشیر که جزء فرهنگ و رسوم این کشور است، مردم را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید:

هدیه خاص رونالدو به همسرش جنجال به پا کرد

نامزد کریستیانو رونالدو، در برنامه ویژه‌ای به مناسبت روز ملی عربستان سعودی شرکت کرد. او لباسی با الهام از فرهنگ عربستان سعودی انتخاب کرده بود که با این جشن ملی هماهنگی داشت. این نمایش برنامه ویژه در جشن ملی به تناسب و فرهنگ عربستان سعودی بود.

در ادامه می‌توانید لباس محجبه جورجینا در جشن عربستان را ببینید:

بیوگرافی جورجینا رودریگز

تیپ متفاوت جورجینا رودریگز در روز ملی عربستان

جورجینا رودریگز (Georgina Rodríguez) در تاریخ 27 ژانویه 1994 متولد شده و اصالتاً اهل مورسیا، یکی از بخش‌های خودمختار اسپانیا است. نام کامل او جورجینا رودریگز هرناندز می‌باشد. خانواده‌اش شامل پدر آرژانتینی و مادر اسپانیایی است و او در کودکی همراه خواهرش ایوانا و خانواده پدری‌اش زندگی می‌کرد.

جورجینا رودریگز پس از آشنایی با کریستیانو رونالدو، در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید که او به عنوان فروشنده مشغول به کار بود، در سال 2016، با او وارد رابطه شد. در نوامبر 2017، جورجینا از این رابطه یک دختر به دنیا آورد.

حواشی همسر رونالدو در عربستان

تیپ متفاوت جورجینا رودریگز در روز ملی عربستان

 

در ماه مارچ، جورجینا رودریگز در یک کمپین عطرسازی با عنوان Blue Laverne به عنوان سفیر این برند عطر سعودی شناخته شد. در این کلیپ تبلیغاتی، او به سوالات صریح درباره حضور خود در پادشاهی عربستان پاسخ داد.

او درباره زندگی در ریاض اظهار کرد:

من در این کشور احساس امنیت می‌کنم. بسیار خوشحالم که توانستم با این ناحیه زیبا روی زمین ارتباط برقرار کنم. قدرت و جادویی که در صحرای عربستان وجود دارد، باورنکردنی است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تیپ متفاوت جورجینا رودریگز در روز ملی عربستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *