اجرای زنده ترانه بخند ایران توسط گلشیفته فراهانی در چند شنبه با سینا

ویدیوی بخند ایران با اجرای گلشیفته فراهانی در برنامه چند شنبه با سینا ولی الله شبکه ام بی سی پرشیا را در ادامه تماشا کنید.

میهمان قسمت اول فصل پنچم برنامه چندشنبه با سینا، گلشیفته فراهانی بود. این ستاره ایران که مهاجرت کرده است و اکنون در فیلم‌ها و سریال‌های خارجی هنرنمایی می‌کند، در این برنامه حرف‌های بسیاری زد.

بخند ایران با اجرای گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در برنامه چندشنبه با سینا با اجرای سینا ولی الله حضور داشت. ویدیوی اجرای زنده ترانه بخند ایران توسط گلشیفته فراهانی را ببینید:


گلشیفته فراهانی در تاریخ 19 تیر 1362 در تهران متولد شد. او یک بازیگر معروف و مشهور ایرانی است که بعد از مواجهه با مشکلات در زمینه بازیگری در ایران، به دلیل بازی در یک فیلم هالیوودی، به ایالات متحده مهاجرت کرده و در آنجا به بازیگری ادامه داد.

فراهانی در سال 1382 با امین محمد مهدوی آشنا شد که در فیلم “بابا عزیز” به عنوان یکی از عوامل فیلم و همچنین مترجم حضور داشت. آنها با هم ازدواج کردند و زندگی مشترکی را آغاز کردند. مدت‌ها به خاطر اینکه در یک فیلم خارجی با لئوناردو دیکاپریو همبازی شده و در سکانسی موهایش نمایان بود، سوژه خبری بود. در برنامه چندشنبه با سینا به طور کامل به این مسئله پرداخته است.

فیلم‌ها و سریال‌هایی که گلشیفته فراهانی در خارج بازی کرده است نیز سالیان سال در ایران و در بین مخاطبان ایرانی مورد بحث و گفتگو است. برخی مخالف رفتن او و برخی موافق هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *