شکایت علیرضا افتخاری از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

علیرضا افتخاری ، خواننده معروف ایرانی، در یک ویدیو اعلام کرد که حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی یکی از ترانه‌های او را بدون اجازه منتشر کرده است.

این خواننده مطرح ایرانی گفت که این ترانه قرار بود به صورت مستقل منتشر شود و حوزه هنری بدون اطلاع از این موضوع آن را در آلبوم یادبود قاسم سلیمانی منتشر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شکایت علیرضا افتخاری از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

او در ویدئوی مذکور، اظهار نارضایتی کرد و اعتراض خود را به این اقدام بیان می‌کند. همچنین، افتخاری اعلام کرد که قصد دارد از طریق وکلای خود این موضوع را پیگیری کند. او می‌گوید که حوزه هنری تبلیغات اسلامی یکی از ترانه‌های او که مرد میدان نام دارد را بدون اجازه منتشر کرده است.

ابتدا بهمن بابازاده خبر شکایت علیرضا افتخاری را در کانال تلگرامی خود اعلام کرد. او نوشت:

این خواننده معروف و باسابقه موسیقی ایرانی، در یک ویدیو اعتراض خود را نسبت به انتشار یک قطعه با صدای خود در آلبوم قاسم هنوز زنده است بیان کرد.

افتخاری در ویدیو گفت که این قطعه سال‌ها پیش به صورت مستقل در اختیار حوزه هنری قرار گرفته بود و حوزه هنری با انجام سوءاستفاده، امروز این اثر را در این آلبوم منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *