همایون شجریان به همراه انوشیروان روحانی برای برگزاری کنسرت به کانادا می‌روند

کنسرت همایون شجریان و انوشیروان روحانی در کشور کانادا برگذار می‌شود. همچنین فروش بلیط های کنسرت شجریان از امروز 5 آدر ماه شروع خواهد شد.

کنسرت همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی به همراه انوشیروان روحانی، یکی از آهنگسازان محبوب کشورمان، از اوایل دی ماه سال جاری در کانادا برگذار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کنسرت همایون شجریان

همایون شجریان، هنرمند برجسته موسیقی ایران، از اواسط دی ماه سال جاری، کنسرت‌های بین‌المللی خود را در شهرهای مختلف کانادا برگزار می‌کند. این کنسرت‌ها با همراهی انوشیروان روحانی، آهنگساز و نوازنده مشهور و با حضور ارکستر سیاوش برگزار خواهد شد.

فروش بلیت‌های کنسرت‌های کانادا همایون شجریان از امروز سه‌شنبه 5 آذر آغاز می‌شود. برنامه ریزی‌های انجام شده نشان می‌دهد که کنسرت‌ های او در تاریخ‌های چهارم، ششم و سیزدهم دی ماه به ترتیب در شهرهای مونترال، تورنتو و ونکوور برگزار خواهد شد.

کنسرت همایون شجریان

همایون شجریان در ماه‌ های گذشته فعالیت‌های خود را به برگزاری کنسرت‌ها در کشورهای خارجی اختصاص داده و تاکنون در شهرهای مختلف کشورهای اروپایی به اجرای برنامه پرداخته است.

همایون شجریان، خواننده، آهنگساز و نوازندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی، در 31 اردیبهشت 1354 در تهران متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان و برادر کوچک مژگان شجریان است. در سال 1375 با گیتا خوانساری ازدواج کرد و از این ازدواج فرزندی به نام یاسمین دارد. همچنین، در مصاحبه‌ای با عادل فردوسی‌پور در سال 1402، رابطه عاشقانه خود را با سحر دولتشاهی تایید کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *