کامران نجف زاده و فرزاد حسنی به صدا و سیما بازگشتند

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، آماده‌سازی‌هایی برای برنامه کامران نجف زاده و فرزاد حسنی صورت گرفته و این دو مجری دوباره به تلویزیون ملی ایران بازخواهند گشت.

چندی پیش، برخی از رسانه‌های داخلی کشور، خبر بازگشت فرزاد حسنی ، مجری سابق صداوسیما به شبکه نسیم را منتشر کرده‌اند. این برنامه ساعت شنی نام دارد و قرار است یک برنامه گفت‌وگومحور باشد. فرزاد حسنی در گذشته یکی از مجریان معروف و مورد بحث صداوسیما بود. همچنین، این رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که کامران نجف‌زاده نیز در شبکه نسیم برنامه‌ای خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کامران نجف زاده و فرزاد حسنی به صدا و سیما بازگشتند

شبکه نسیم، برنامه‌های جدیدی را تجربه خواهد کرد و همچنان به برندهای قبلی خود توجه خواهد داشت. این شبکه با ساخت سری جدید برنامه‌هایی مانند شهروند و مافیا، سرنخ، بگو بخند، خوش‌نمک و چهار شگفت‌انگیز، به سوی تجربه‌های جدید پیش می‌رود.

کامران نجف زاده و فرزاد حسنی

مدیریت شبکه تلویزیونی نسیم اشاره کرده که برخی از افرادی که قبلاً در شبکه حضور خواهند داشت، در برنامه‌هایی که برای آن‌ها تدارک دیدیم حضور پیدا خواهند کرد. حضور برنامه کامران نجف زاده و فرزاد حسنی یکی از برنامه‌های بلندمدتی است که شبکه نسیم تدارک دیده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر برنامه‌ای با نام کامران نجف‌زاده در حال آماده‌سازی برای تولید است. نجف‌زاده در برنامه سال تحویل شبکه نسیم گفت:

اکنون دوران خبرنگاری برایم به پایان رسیده و اگر به گذشته بازگردم، نمی‌خواهم تجربه‌های مشابهی داشته باشم؛ به نظرم اهمیت و ارزشی در این است که به جامعه امید و انرژی بدهیم. اگر خدا بخواهد، در عرصه‌های دیگری فعال خواهم بود. علاوه بر این، به زودی با یک برنامه جذاب و گفت‌وگومحور اجتماعی که ایده‌های نو دارد، روی آنتن شبکه نسیم خواهیم بود؛ امیدوارم از این پس عرصه جدیدی برایم باز شود.

همچنین، شایعاتی درباره برنامه اتاق مخفی به گوش می‌رسد که در زمستان امسال از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت کامران نجف زاده و فرزاد حسنی به صدا و سیما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *