واکنش جنجالی مدیر سازمان سینمایی به پیام رضا کیانیان

«روح‌الله سهرابی»، مدیر کل نظارت سازمان سینمایی، به پیام رضا کیانیان درباره تخریب مرحوم «ناصر طهماسب» واکنش صریحی نشان داد.

چند روز پس از درگذشت «ناصر طهماسب»، «روح‌الله سهرابی»، مدیر کل نظارت سازمان سینمایی، در یک استوری اعلام کرد که آقای طهماسب واقعاً ارزشمند بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتقاد مدیر سازمان سینمایی به پیام رضا کیانیان

روح‌الله سهرابی در قالب یک پست درباره «رضا کیانیان» نوشت:

آیا تو چنان که می‌نمایی هستی؟ شما چطور آقای بازیگر؟ وقتی بیشترین حضورهای ارگانی و دولتی را در سریال‌ها و سینمایی‌های دولتی داشته‌اید و دستمزدهای نجومی گرفته‌اید بگویید که ارزشش را داشت؟ خیلی‌ها بر اساس اعتقادشان رفتار کرده‌اند، پس ارزشش را داشته است. پای وطن و اصول و شهدایش ایستاده‌اند، پس ارزشش را داشته است؛ اما شما اعتقادش را هم ندارید و برای پول و شهرت تن به رفتاری مغایر با اعتقاداتت می‌دهی.

در ادامه این پست گفته شد:

حالا برگرد و گذشته‌ات را مرور کن و کلاه خودت را قاضی ببین، آنچه شما کرده‌اید آیا ارزشش را داشت یا آنچه امثال مرحوم استاد طهماسب کردند؟ استاد طهماسب در تأیید ترس و ذلت شما همین بس که در ایام زنده بودن جرأت حمله به او را نداشتید و پس از درگذشتش دهان به تخریبش می‌گشایید؛ اما ایشان به شجاعت و شهامت شهره بودند و با امثال شما روبرو وارد معرکه می‌شدند.

در ادامه کپشن پست گفته شد:

بنابراین، بیش از این با الفاظ عوام فریبانه بازی نکنید و اجازه بدهید حرف‌ها سربسته بماند؛ زیرا اگر خیلی از حرف‌ها سر باز کند، قطعاً شما متهم اصلی خواهید بود. حرفه‌ای از این جنس که در سریال‌ها و فیلم‌هایی با سرمایه مشکوک نقش آفرینی می‌کنید یا سال گذشته در اوج نا آرامی‌ها به‌طور همزمان شعار می‌دادید و همزمان کاسبی می‌کردید و با بازی در فیلم‌ها و برگزاری ورک‌شاپ‌ها و غیره دستمزدهای نجومی دریافت می‌کردید و به کارتان مشغول بودید و از به حاشیه کشاندن این سینمای بی‌پناه که تازه روی آرامش دیده، پرهیز کنید. در غیر این صورت، شما بازنده این کارزار خواهید بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد مدیر سازمان سینمایی به پیام رضا کیانیان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *