صدا و سیما برای جلب مخاطب دست به دامان اینفلوئنسرهای اینستاگرامی شد

شب یلدا یکی از رسوم بسیار قدیمی در ایران است و به تازگی صدا و سیما برای ویزه برنامه‌های این شب، اینفلوئنسرهای اینستاگرامی را دعوت کرد و با واکنش تند آذری جهرمی مواجه شد.

شب یلدا از رسوم قدیمی ایرانیان است و صدا و سیما هر ساله برای این شب ویژه برنامه‌های جذابی را تدارک می‌بیند. به نظر می‌رسد که صدا و سیما برای این ویژه برنامه‌ها تصمیم گرفت تا از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی دعوت کند تا به این برنامه بیایند. این تصمیم مدیران صدا و سیما، واکنش تند محمدجواد آذری جهرمی، وریز ارتباطات دولت دوازدهم، را در پی داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


صدا و سیما برای جلب مخاطب دست به دامان اینفلوئنسرهای اینستاگرامی شد

به نظر می‌رسد که این تصمیم شبکه‌های صدا و سیما باعث عصبانیت محمدجواد آذری جهرمی شده و واکنش جالبی را از او شاهد هستیم. او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در مورد این موضوع صحبت کرد که در ادامه می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید.

صدا و سیما

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم نوشت:

در تاریخ خواهند نوشت آن تفکر صداوسیمایی که به دنبال نابودی شبکه‌های اجتماعی بود و با زمینه سازی و حمایت از فیلترینگ سرمایه اجتماعی نظام را به حراج گذاشت، در نهایت برای جذب مخاطب ریزش کرده و جلب توجه مردم در شب یلدا دست به دامن اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی واکنش آذری جهرمی به این تصمیم صدا و سیما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *