مایکل مان اعلام کرد که فیلم Avatar یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ است

مایکل مان ، کارگردان فیلم پرفروش Heat (مخمصه)، فیلم جذاب و سرگرم کننده آواتار (Avatar) «جیمز کامرون» را یکی از بهترین‌‌های تاریخ دانسته است.

در مصاحبه با لترباکسد درباره فیلم آواتار، «مایکل مان»، «جیمز کامرون» را یکی از بهترین کارگردانان تاریخ نامید. او اشاره کرده است که برخی از کارگردانان بزرگ در برخی اوقات فیلم‌های غیرمنتظره‌ای را به عنوان بهترین‌های تاریخ توصیف کرده‌اند. به عنوان مثال، «مارتین اسکورسیزی» در گذشته جن‌گیر 2 (The Exorcist II: The Heretic) را بهتر از قسمت اول آن نامیده بود. همچنین، «پل توماس اندرسون» از فیلم مردان سیاه‌پوش 3 (Men in Black III) و «کریستفر نولان» فیلم مک‌گروبر (MacGruber) را تحسین کرده بودند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ابراز علاقه مایکل مان به فیلم آواتار

«مایکل مان»، کارگردان فیلم فراری که به تازگی اکران شد، در مصاحبه‌هایی در طول سال‌های گذشته چند بار آواتار و «جیمز کامرون» را به خاطر ابداع تکنولوژی در حمایت از هنر خود تحسین کرده است.

مایکل مان

او در سال 2012 این فیلم را در نظرسنجی سایت اند سوند به فهرست خود اضافه کرده و اظهار کرده است:

آواتار به استناد پی‌ریزی یک بیوسیستم کلی ابداع شده، امتزاجی درخشان از کلیشه‌های اساطیری است و الهام گرفته از نظریه‌پردازان انسان‌شناسی مدرن و جیمز فریزر، مردم‌شناس اسکاتلندی. این فیلم به سادگی خیره‌کننده است و شما را از خود بی‌خود می‌کند.

«مایکل مان» در مصاحبه با پادکست دیسکورس همچنین در هفته‌های گذشته، دو قسمت اول فیلم‌های ابرقهرمانی نگهبانان کهکشان را تحسین کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ابراز علاقه مایکل مان به فیلم آواتار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: worldofreel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *