تام ویلکینسون بازیگر فیلم Batman Begins درگذشت

تام ویلکینسون (Tom Wilkinson)، بازیگر سینما که بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم The Full Monty و Batman Begins شناخته می‌شود، درگذشت.

به گزارش «بی‌بی‌سی نیوز» (BBC News)، «ویلکینسون» روز شنبه در خانه‌اش فوت کرد. در یک بیانیه ارائه شده توسط خانواده‌اش و به تأیید رسید و توسط رسانه‌ها اعلام شد. خانواده او اعلام کردند که وی در تاریخ 30 دسامبر 2023 به طور ناگهانی در خانه فوت کرده و این اتفاق در حضور همسر و سایر اعضای خانواده رخ داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تام ویلکینسون بازیگر فیلم Batman Begins درگذشت

خانواده «ویلکینسون» در این زمان درخواست حفظ حریم خصوصی خود را دارند. این بازیگر بیشتر به خاطر بازی در نقش «جرالد کوپر» در فیلم کمدی The Full Monty در سال 1997 شناخته می‌شود. او برای این نقش جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مراسم بفتا را دریافت کرد. وی همچنین در سریال فول مونتی که در ماه ژوئن در Hulu پخش شد، به نقش پیشین خود بازگشت. اخیراً گزارشی منتشر شده بود که به ساخت فصل دوم این سریال اشاره دارد.

تام ویلکینسون

این بازیگر، نقشی به یادماندنی در فیلم Batman Begins به عنوان شخصیت شرور، «کارماین فالکون» داشت و برای بازی در فیلم‌های In the Bedroom و Michael Clayton، نامزد جایزه اسکار شد. از دیگر فیلم‌های مهم او می‌توان به درخشش ابدی یک ذهن پاک و هتل بزرگ بوداپست اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری تام ویلکینسون چیست؟ شما با کدام یک از فیلم‌های او خاطره دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *