شایعه: فصل دوم انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off ساخته می‌شود

انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای سال 2024 میلادی به شمار می‌رود. این سریال برگرفته از رمان گرافیکی «برایان لی اومالی» است و به یک شکل بسیار غیرمنتظره آن را به تصویر می‌کشد.

اخیراً، صداپیشه انیمه Scott Pilgrim Takes Off ، اعلام کرد که احتمال ساخت فصل دوم این اثر را بیان کرده است. «نتفلیکس»، سرویس آنلاین پخش این سریال به‌شمار می‌رود و بازیگران فیلم اصلی Scott Pilgrim در آن حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فصل دوم انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off ساخته می‌شود

اگرچه در صحنه‌های پس از تیتراژ پایان فصل اول انیمه سریالی اسکات پیلگرم اشاره‌هایی به احتمال ساخت فصل دوم آن وجود داشت؛ اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این اثر ممکن است به صورت یک مینی سریال ادامه یابد. چندی پیش، در طی یک مصاحبه تازه، «مری الیزابت وینستد» بازیگر نقش «رامونا فلاورز» و بازیگر نقش «Knives Chau»، یعنی «الن وانگ»، به احتمال ساخت فصل دوم این انیمه سریالی اشاره کرده‌اند.

انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off

«مری الیزابت وینستد» در مصاحبه خود گفت:

به نظر می‌رسد هم مردم و هم بازیگران این سریال را بسیار دوست دارند. واقعاً هیجان‌زده هستیم که بخشی از ادامه این داستان باشیم؛ اما سوالی پیش می‌آید که این داستان ادامه سریال در واقع چه خواهد بود؟

این سوال هنوز پاسخی قطعی ندارد. «بن دیوید» و «برایان»، برای ساخت این اثر کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند. انجام دوباره این کار از نظر، من غیرمنطقی به نظر می‌رسد؛ اما اگر این دو تصمیم به ادامه دادن داستان بگیرند، فکر می‌کنم همه ما با خوشحالی و هیجان در این مسیر شرکت خواهیم کرد.

«ال وانگ» نیز در مصاحبه خود گفته بود:

تمامی این موارد وابسته به تصمیمات «بن دیوید» و «برایان» است. من آماده‌ام تا هر آنچه آن‌ها بخواهند را انجام دهم. حضور ما در این نقش‌ها پس از ده سال، واقعاً دلنشین است و نمایش دادن این داستان و کاراکترها در دنیای انیمه نیز بسیار شگفت‌انگیز بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل اول انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *