از میا گاث به دلیل خشونت در صحنه فیلمبرداری شکایت شد

یک بازیگر سیاهی‌لشکر، روز جمعه از میا گاث به دلیل خشونت در صحنه فیلمبرداری شکایت کرد و مدعی شد که در آوریل سال گذشته، «گاث» به سر او لگد زده است.

«جیمز هانتر»، یکی از بازیگران سیاهی‌لشکر فیلم MaXXXine، ادعا می‌کند که پس از لگد زدن «گاث» به او در حین ساخت این فیلم، او دچار ضربه مغزی شده و ناتوانی عجیبی پیدا کرده است. او در این دادخواست عنوان کرد که برای ایفای نقش «Dead Parishioner» برای سه روز کار استخدام شده بود و در شب ابتدایی این اتفاق برایش رخ می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


از میا گاث به دلیل خشونت در صحنه فیلمبرداری شکایت شد

«جیمز هانتر»، بازیگر دنباله فیلم‌های X و Pearl، در شب اول فیلمبرداری، چندین ساعت غرق در خون جعلی می‌ماند و روی زمین دراز کشید. در آن سکانس، «گاث» قرار بود از کنار او بدود و از روی او رد شود، به او نگاه کند و به دویدن ادامه دهد؛ اما «هانتر» ادعا می‌کند که در برداشت چهارم، «گاث» تقریباً روی او سر پا گذاشت. او از دستیار دوم کارگردان شکایت کرد و این نگرانی به «گاث» نیز منتقل شد.

طبق ادعای او، در برداشت بعدی، «گاث» عمداً با چکمه‌اش به سر او لگد زد. پس از اتمام صحنه، «هانتر» ادعا می‌کند که «گاث» او را تحقیر کرده و در حمام، به تمسخر آن پرداخته است.

میا گاث
شکایت از میا گاث

این اثر، دنباله فیلم‌های اسلشر X و Pearl است که هر دو در سال 2022 اکران شدند. سومین فیلم از این سه‌گانه ترسناک که توسط «تی وست» کارگردانی می‌شود و «میا گاث» در آن هنرنمایی می‌کند، قرار است تا پایان سال جاری اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این شکایت چیست؟ آیا می‌تواند تأثیری در روند فیلمبرداری داشته باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *