بودجه فیلم Superman مشخص شد

طبق گزارش‌های تازه منتشر شده اخیر، مشخص شد که فیلم Superman به کارگردانی «جیمز گان» با بودجه بسیار زیادی تهیه و تولید می‌شود.

فیلم سوپرمن از «جیمز گان»، با بودجه فوق‌العاده بالا تولید می‌شود. طبق گزارش‌های منتشر شده در «کلمبوس بیزنس ژورنال»، این پروژه قرار است یک راه‌اندازی مجدد برای جهان سینمایی دی سی (DCU) باشد و با بودجه بسیار بالایی تولید خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بودجه فیلم Superman مشخص شد

استودیو برادران وارنر، 363 میلیون دلار را برای ساخت این فیلم هزینه می‌کند. در این گزارش، آمده است که:

منتظریم این فیلم بیش از 11 میلیون دلار تخفیف مالیاتی دریافت کند. براساس این اظهارنامه، فیلم جدید سوپرمن ، 3254 فرصت شغلی برای ساکنان اوهایو ایجاد خواهد کرد. مجموع هزینه‌هایی که مورد تایید مالیاتی در اوهایو قرار می‌گیرد، نزدیک به 37 میلیون دلار است که حدود 10 درصد از بودجه کل پروژه 363.8 میلیون دلاری را تشکیل می‌دهد.

فیلم Superman

در واکنش به این ادعا، «جیمز گان» در «تردز» گفت:

از کجا می‌دانند بودجه ما چقدر است؟

یکی از کاربران سایت «Reddit» اطلاعات مالی مربوط به پروژه را بررسی کرده و می‌گوید که اطلاعات مالی پروژه در دسترس عموم قرار گرفته و رقم اعلام شده درست است.

فیلم سوپرمن با نام قبلی سوپرمن: میراث، تخفیف مالیاتی حدود 36.97 میلیون دلار دریافت کرده و رقم دقیق بودجه آن 363 میلیون و 845 هزار و 386 دلار است. در گزارش دیگری آمده است که 25 درصد از فیلم در اوهایو فیلمبرداری می‌شود و طبق قوانین این ایالت، این اطلاعات باید به شکل عمومی اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی میزان بودجه فیلم Superman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *